20.7.2012

Kukaan ei välittänyt, käsittänyt

"Liian helposti tottuu vesiin syviin"

Mul ois paljo kirjotettavaa mut en oikee tiiä miten mä saan ne kaikki ajatukset kirjotettuu tähän viisaan kuulosesti.
Oon menos taas masennusta kohti tai jotain sen tapasta, mul on semmone olo et mihin suuntaan ikinä katonki ylös päin tai alaspäin niin valoo ei näy.
"vaik ylös katsomalla näkee valoo syvemmäskin kaivos."
Nii, me ollaan koko ajan Roosanki kaa jonki näkösessä välirikossa tms. Ei vaan enää jaksa tätä. Enne oli iha helppoo, mut sitku ... sitku tuli taas se viiltely kuvioihi nii se aiheutti sit jonku näköstä luottamuspulaa ja semmosta. 


Kun mä nukun, mä nään ihan ihmeellisii unia tai oon totaalisesti off ja sit herään yhtäkkiä johonki ja en saa enää unta sen jälkee. Tänäänki heräsin 7...jee.

Alkaa mietityttää että entä ku koulu alkaa? " Lääkkeet jeesaa, kun ahdistaa ja vituttaa."
Must on tullu tosi itsekäs.

"Tälleen käy sitte... kaikki eilispäivän tulevat poliisit ja palomiehet tai lääkärit
Saattaa joskus ottaa ysimillisen mist on sarjanumero viilattu vittuun
Ja ampuu itteltään aivot seinille."




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3