30.7.2012

vitut susta

Yeah, me. 

Joooo, taas vituttaa ihan kympillä.
Tääl mun huoneessa on varmaa 35 lämmintä, tietokone räjähtää kohta ku se käy iha yli kierroksilla...kohta varmaa käsissä jotkut palovammat ku tää kone on iha tuli kuuma...
En voi pitää ikkunakaa auki kunnolla ku tänne tulee koko ajan ampiaisia/mehiläisiä ymsyms kaikenmaailman paskoja.
Mun huone on tääl auringon puolella...silti mun ei anneta käyttää tuuletinta tms...Vittu taidan säätää patterin viel iha täysille lämmöille tuohon.
EI ainakaan tule kylmä sitten.
Oikeesti en mä jaksa asuu kotona mitää vuotta.

Uimaankaan ei pääse. Ihan sama. Sama se täällä auringon paistees istua ja ottaa joku auringonpistos nii todennäkösesti rupeis paleltaa.

Steen1 - Vitut Susta

Ei kiinnosta tehä mitään. Ei tääl voi tehä mitään.
Meil oli viime yönä Roosan kaa suunnitelma...mut se ois ehkä päässy lähtee kotoo puol5 ja 6 maissa ois pitäny jo olla kotona nii ei sit huvittanu lähtee niin vähäks ajaks riehuu.

"...hyvää oloa saat napeista..."

Joo ihan sama. Voisin kerätä täältä huoneestani vaikka kaikki tavarat mitkä haluun heittää pois/viiä kirpparille. Ei tääl varmaa mitää muuta oo ku jotain kirjoja yms roinaa.
varmaa 150 heppakirjaa mitä oon saanu jostain polluxsista aikanaan. Ei kiinnosta.
Ei todellakaan kiinnosta.
Eli joutavat hävitykseen....

Joo taijan ruveta purkaa kaappeja ku ei oo mitään muutakaan tekemistä...no eipähä oo sitten vuodenpäästä niin paljon tekemistä, kun tyhjennän kaapit jo nyt.

Mut juu, en jaksa viel ruveta tääl noit kaappei tyhjentelee ku samal mun pitäs kuitenkii pyyhkii pölyjä yms...kuitenki laskin mun rahat ja mul on 30,35e iha jees mul nimittäin oli 10e pikkukolikkoina mut sattu vaan  osumaan kohalle sä "säästöpossu" joka ei ole kylläkkään possu. Niin viimekesänä siel oli viel 26e niinpä pikkuhiluina :D Mut joo, meitsin karkauskassa kasvaa mukavasti...nimittäin eilenki löysin parieuroo jostain..
Ainii ei pidä mainita mutsille näist rahois...ku se luulee ettei mul oo rahaa niin saan sit jossai vaihees siltä lisää rahaa. Peruskäytäntö..

Lompakko on kyl aika törkeen painava nyt :D Ja täynnä....noo eikai ihmekkään...
Mut juu voisin ruveta tyhjentelee noita kaappeja nyt.
Tai hyllyjä...miten vaan.

Byeskii..!

"ei täältä voi päästä pois,
vaik mä menisin mihin vaan laivaan,
sit mä tartun mun pesäpallomailaan

Ja niin savuaa katot,
hamuaa maton jonka vetää alta,
ja se tuntuu niin, niin mahtavalta,
rikkoo ne lasit tuhannen pirstaleiks,
olla hetken ihan sekasin,
liippaa lähelt kadotuksen aukot,
kaupungil huutaa piipaa autot
"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3