31.7.2012

Kaikki on niin vitun mustaa ja vitun valkosta


Mä sanoin "Ehk on parempi et ei nyt jutella..." koska olin tosi vittuuntunu ja mul oli semmone olo et rupeen riitelee. 
Mä haluun nähä koska en osaa olla ilman sua. 


Mua vaan vituttaa kun meiän näkemiset on niin rajattua...


Kyl mä AINA haluun sua nähä, vaikka fiiliksien puolesta se ei oiskaan paras mahollinen vaihtoehto. 


Minähän se sussa roikun, koko ajan "nähäänks, nähäänks, nähäänks..." 
Eniten mä pelkään et mä en enää KOSKAAN näkis sua... 


Mä en halua riidellä... 
Mä haluun ulos...voisin tulla yöl käymää teillä...teijän pihas, sielläpäin.. voitas jutella. 
Käviskö sulle semmone? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3