6.7.2012

Shitday paskimmillaan

Vituttaa.
Netti ei toimi, mä en saa olla mokkulalla ku pojat haluu pelata lolia, ja ne tarvii netin siihe. Meil ei oo mitää tekemistä ja tääl on iha helvetin kuuma. Oman netin piti toimii paris päiväs, mut eipä se vielkää toimi.

Sain mokkulan hetkeks mut kohta se pitäs taas antaa veljelle nii en rupee mitää ihmeellisempii kirjottaa.
Sit ku netti taas toimii niin kirjotan enempi, en kyl muista täst viikost suunnillee mitää. Et vähä vaikee kirjottaa.

Nii ja Roosa on ollu meillä öö...monta päivää jo en ees muista monta.
Oon kuulemma meijä perheen lellipentu ja saan aina kaiken minkä haluun, no miks mä en sit saakkaan mopokorttia (keskitys herpaantu ku roosa pieras)....
ööö...nii ja miks mä en sitte saa käyttää mokkulaa ku pari tuntia?!?!?
Onneks ensviikol päästään kapeen shoppailee, pitäs ostaa kouluvaatteita & tarvikkeita.
150e saan mutsilta, eiköhä sil alkuun pääse.

Noo mut mä lähen. Byee....




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3