29.7.2012

"Kun löydät syyn elää niin sit on syytä elää..."

Hmm...mul on nälkä :D
Oon syöny tänäää....3 nektariiniä, 2 euronjuustooo, mustikka rahkaa ja 4 keksiä :D kiitettävästi siis, ja vielki on nälkä...
Tajusin äske et otin siel satamas 5 särkylääkettä 500mg :D 2500mg siis yhteensä...sit myö juotiin Roosan kaa lonkero ja 2 0,5L siiderii....hyi ku siel oli illalla poliiseja :D 5 jeppee käveli siel ihmisten seassa, sit siel oli kans pyöräpoliiseja :D
Näin aika paljo ex-luokkalaisii today...

Juju - Hurrikaani
"Jätetään tää uppoava laiva, yhä syvemmälle me upotaan aina..."

Roosan kaa muute mietittiin et vois käyä yön hihhuloimassa jossain...sehän mul oliki suunnitelmana mut kahestaan aina kivempaa :P
Ja palata aamuks kotiin...

Juju - 22 
"Joskus tuntuu et mulla on pohjaton vatsa...."

Muuten ku Roosa ja ne lähti meiltä nii samalla ovenavauksella lähin käyttää Ziliä, niii me juostiin täpösillä joku 200m eikä se ruvennu riehuu hihnassa tai räksyttää...:P Itekki jaksoin hyvin siihen nähen et en koskaa juokse :D
Lyhyt matka toi oli ja hengästytti kyllä mut siitä se lähtee?

En tiiä, mut toivottavasti saahaan Roosan kaa joku suunnitelma aikaseks :)
Juju - Savuaa 
"Ja sille naurettiin, no kaikkeen tottuu, lopulta kaikki loppuu, uus alku on väistämätön, mitä täs enää minimoimaan haittoja voidaan huoletta ruveta jo rikkomaan paikkoja, kädes mikä tahansa lyömäesine kerätään porukka ja tullaan sitten yöllä esille..."


"Ja niin savua katot hamuaa maton jonka vetää alta ja se tuntuu niin, niiin mahtavalta rikkoo ne lasit tuhannen pirstaleiks olla hetken ihan sekasin!..."

Hmm...meitsi rupes pelaa bugglee faces :D
IHme peli..

> Juju - Loppu
"Loppu tulee ei sitä haluu kai kukaan..."

Eheheheeh!! Luin just poliisiaseman tiedotteita aika paljo kaikkee nujakkaa yms ollu...joku poika potkinu poliisia yms..:D
Heheh..
Muahahah...mutjoo ärsyä ku silmiä rupes jo vätystämään, sit ku ulos pääsee nii sit ei enää väsytä mut ärsyttävää ku tääl sisällä ollessa tuntuu nyt siltä että ei jaksaiskaa mihinkää lähtee...oispa Roosa tääl..:/

Vitsi että mutsi on ilone siitä et meitsi lähtee vuodenpäästä pois kotoo :D 
Niin oon minäki kyllä...
Mitähä mä kirjottaisin? 
Ainii, saan huomenna uudet kengät..mennään mutsin kaa kaupoille. 
Iha jees koska noi mun tän hetkiset kengät mitä käytän alkaa olla aika romut.. 
:D Itseasiassa mul on 4 kengät....
Juoksulenkkarit, crocksit, juhlakengät ja noi rämät.:D Ja sit jotai vanhempii kenkii löytyy kasapäin kellarista... 

Nii ja ens keskiviikkona on kampaamo mul ja Roosal, mitähä mä näille hiuksilleni tekisin :3


Kesä loppuu ihan kohta..:/ Ja se on perseestä...toisaalta talvi ku tulee nii pääsee rauhottumaan...(toivonmukaan)


Nyt mun taas tekis mieli lähtee ulos..:P 
Heheh...iha hyvon vois lähtee. 

Kauheee nälkä vielki muute..
Mut juuuu.....kait mä voin lopettaa tän bloggaamisen nyt ku ei oo mitään kirjotettavaakaa :) 
Heippa!!

Älä tarjoo mulle mitään, mä en sitä halua..tajuut kun annat elämäs sormien välist valua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3