5.9.2012

erilaine päivä

Hmm...tää päivä on menny lähinnä haaveillessa ja oon miettiny et mitä mä oikeesti haluan.
No jotain tällästä oon saanu itestäni irti.
Tahtoisin asua omakotitalossa rauhallisella alueella ja omaa tonttia sais olla jonku verran. Talo vois olla rauhallisella alueella kaupungissa tai vähä kaupungin ulkopuolella.
Tykkään ite hirveesti vanhoista ja vanhannäkösistä huonekaluista joten tykkäisin et talo ois sisustettu silleen vanhanaikasesti..:)
Oon kans haaveillu koirasta, koska Zili on enempi äitin koira. Ja se jää tulevaisuudessa mutsille.
Haluisin siis koiran tai R'n kaa. Se ikiomakoira on mun tulevaisuuden haave. :)
Rotuja oon miettiny sille minkä joskus haluan ikikikiomaks ja nää rodut mua kiinnoistais eniten ja ne on järjestyksessä:
- Cavalier kingcharlesinspanieli
- Mittelspitz
- Japanin pystykorva
Se on kärkikolmikko :)
Nii, sit haluisin sisustella taloani ja ostella koiralle/koirille kaikkee ihanaa. Ja toki itellekki (ja R'lle) :)

Oon miettiny sitä et minkälaiseen ammattiin rupeisin, sisustus ja ompeleminen jne kiinnostaa mua hirveesti mut oon vaan niin tumpelo semmosessa. Toisaalta voishan sitä yrittää.
Esim lähtee opiskelee verhoilijaks :D Siinähä sitä oppis?

Nii ja sit oon miettiny jonki uuden mukavan harrastuksen alottamista, valokuvaukseen panostamista. Ja sitä et koiran kanssa ois kans kiva harrastaa jotain tosissaan esim agility ois tosi kiva.

Äh, en tiiä...Mut nii en mee viel huomenna töihi nii soitan joskus 10 sinne siel pitäs olla jo joku vastaamassa. Ja sit käsken mutsia tekstaa viel opelle et oon edelleen kipee ja sillai..saa nähä meenkö perjantaina. Vai oonko viel kipee. Tod.näk en mee koska nyt illalla on noussu toi lämpö on 37,5.

Mut moroo...taijan lähtee kattoo telkkua ku oon istunu koneel melkee koko päivän! :)
Öitää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3