5.9.2012

Otin saikkuu duunist, katoin aamupäiväl muumit




Hmmppf...Roosa sai potkut siitä harjottelusta :S Kuulema ei voinu se "pomo" enää luottaa siihe tms.
Tuli vaan mieleen et saankoha mäki sit potkut...koska ite en oo ilmotellu sinne olevani kipee tmt. '
Kyl mä yritin sinne soittaa tänää mut eivät vastanneet nii oma vikasa, turha sit valittaa. Ku ei mulle oo annettu kenenkää numeroo jolle voisin soittaa et oon kipee. Esim sen "pomon".

Ni...oon ollu itekki aika epäluotettava niille ja sillai. Toisaalta ei haittais yhtää vaikka saisinki potkut, pääsisin ainaki johonki parempaan paikkaan mahollisesti...tai vastaavasti vaa johonki paskempaan duuniin. :S

> Avain - Punanen tiili 

Mut nii, rupesin edellisen postaukseni jälkee nukkumaa ja heräsin tos vähä yli 13. Nyt on pikkase parempi olo, päätä särkee aivan helvetisti enkä oo ottanu viel mitää lääkkeit (wouu). Nenä ja hengitystiet kyl on vähä auennu ku otin sellasta nenäsumutetta.

Ääh, oon huomannu et oon ruvennu vittuuntumaan kauheen helposti.
Mul on kauhee stressi koko ajan koulun ja työn takia. Se varmaa aiheuttaa mulle koko ajan päänsärkyy, mä en saa levättyä ja sit oon kauheen ärtyny.

> Leijona - Hautausmaan portit

Jos mun päätä ei särkis koko ajan niin en ois varmaa nii ärtynykkää, mut minkäs sille mahtaa.
Ainut asia mikä poistaa mun stressii (ainaki hetkellisesti) on juomine ja kotoo pois olemine R'n kaa.

Toi stressi ja tunne et mä palan henkisesti loppuun siel työpaikal saa mut voimaan sit viel huonommin. Tietty se on fyysisestikki suht raskasta mut paljo vähemmän ku henkisesti.
Lisäks koulussa saa kuunnella lapsellisen opettajan vittuilua joka koulupäivä, joita on työpaikkajakson aikana 2. Siitäki aiheutuu stressiä ja paha olo.
Ainut tapa purkaa se paha olo on viiltely.
Kun ei pystytä ees näkee tällä hetkellä. Vaikka ei mua kyl huvittaiskaan olla kotona.

> Leijona - Viinaa huumeita ja väkivaltaa 

"Puhunks mä täyttä paskaa vai onks mun jutut totta?" itelle tulee välillä tämmöne olo.
Selvyydestä > Sekavuuteen.

Mua ei jaksa kiinnostaa enää paljo mikään, Roosan kaa oleminen on päivän kohokohta. Mut jotenki mekään ei olla enää niinku ennen. Tuntuu et ei oltais siin tilantees läsnä. Nää jutut pitäs selvittää kunnolla, joku yö.
Päivällä en osaa puhua.

Oon huomannu oottavani joka päivä et tulee ilta. Illala on ihanan pimeetä. Käskin/pyysin mutsia laittaa mun huoneeseen pimennysverhon ja tossa mun oven takana se ootteleeki et joku laittais sen paikalleen.

"On vaikee tulla toimeen puun ja kuoren välis" nii, siltä must tuntuu. Et oon puun ja kuoren välis.
> Steen1 - 40 senttiä
Mä niin rakastan tätä!

Voi olla että oon eksyny itestäni. En oo enää omaitteni. Kyl mä viel löydän tieni takasin. Ja sitten kaikki on hyvin.

"tää on tätä väliaikast paskaa tsägää, niin kauan kun mä oon tääl ei sul oo mitään hätää." 

"Sick of crying
Tired of trying  
Yeah, i'm smiling
But inside i'm dying." 

Pitkästä aikaa kehtasin ettii jotain kuviaki tähän. 

> Steen1 - Hyvästä perheestä 

Näin oli ehkä ennen, mut sit heräsin todellisuuteen.
Nyt elän todellisuutta, ja millaista on elää tääl? Aika karuu, voisko joku tuoda mulle halpaa hirttonaruu?

Pitäs kohta lähtee suihkuun näytän ihan kamalalta. Pitäs pumpata mutsilta rahaa. 20e täl viikol ja 20e seuraaval, säästää ne ja käyttää ne sit johonki tarpeelliseen.

Mun tarpeellisethan tiedetään :D Kappas, tais olla eka hymiö koko postauksessa?
Mut nii ...

> Steen1 - Jarden träkki


"Näit muistoo jäi mulle aika vitun monta, elämä oli sillo aika vitun viatonta. Suunniteltiin kaikkee mikä ei ollu mahdotonta mut aika näytti elämän olevan armotonta. "


Mä en jaksa enää huutaa sun nimee. 

Juju tulee keikalle kuopioon 14.9 Passion Clubille, haluun sinne :S 
Mutta tod.näk siel on ikäraja :( 
ku ovet on auki 22-04 voi olla et on joku K-18 tapahtuma...toivottavasti ei oooo! 
Haluun sinne. 
Vai pitääkö väärentää henkkarit prkl :S 
Noni...kysyin siel sivuil ikärajaa, se on k-18. 

Miks vitussa koskaan mikään ei toimi? 

"Kaks päivää olin kiltisti nyt pois turhat luulot bisse auki turhat lupaukset kurkust alas huuhdon..." 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3