12.9.2012

Miks mua säälitään tääl?

- Enemmän duoo kun sooloo - 

"Sisko älä luovuta vielä
Me ollaan vihdoin oikeella tiellä
Matka on pitkä ja kivinen
Mutta älä pelkää
Mä otan sut vaikka reppuselkään
Ja puolet sun huolistasi kannan
Säkin tekisit mulle niin
Älä luovuta vielä
Älä anna uskoasi ihmisiin
Vielä tulee muutokset murheisiin

Jottei kellään olis orpo olo
Tarvis enemmän duoo ku sooloo
Tää menee niille jotka yksin kulkee
Koti siellä missä sydän
Ei tarvii ketään pois sulkee
Jottei kellään olis orpo olo
Tarvis enemmän duoo ku sooloo
Tää menee niille jotka yksin kulkee

Tää menee sulle ja sulle ja sulle
Ja omistettuna mun koko suvulle
Joillain menee välit
Jotkut lisää siihen tää
Neuvojenne takii en suuntaa karikolle
Minä mutsi faija kolmistaan
Ylä alamäet aina pystyy jaksaa
Ne opetti et kukaan ei oo suurempi sua
Kaikki saman arvosia
Tsiigaa samaa aurinkoa
Ja mitä näitä ajatuksia kätkeä
Kun ei huolenpito toisist vaadi verisidettä
Ei sen kummempaa
Me oltiin vaan ihmisii
Eli peace and one love
Eiks nii

Jottei kellään olis orpo olo
Tarvis enemmän duoo ku sooloo
Tää menee niille jotka yksin kulkee
Koti siellä missä sydän
Ei tarvii ketään pois sulkee
Jottei kellään olis orpo olo
Tarvis enemmän duoo ku sooloo
Tää menee niille jotka yksin kulkee

Jottei kellään olis orpo olo
Tarvis enemmän duoo ku sooloo
Tää menee niille jotka yksin kulkee

Jottei kellään olis orpo olo
Tarvis enemmän duoo ku sooloo
Tää menee niille jotka yksin kulkee
Koti siellä missä sydän
Ei tarvii ketään pois sulkee
Jottei kellään olis orpo olo
Tarvis enemmän duoo ku sooloo
Tää menee niille jotka yksin kulkee

Jottei kellään olis orpo olo
Tarvis enemmän duoo ku sooloo
Tää menee niille jotka yksin kulkee"


Rakastan sua. Haluun olla sun onlyone. Mut miten mä voin kun mä en saa sua ees pidettyä itelläni. 

Redrama - KickstartCheek - Syypää Sun Hymyyn 
"Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?
Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?

Kun puljaa näiden neitosten kanssa syntyy luottamuspula. 
Suhteiks suotta kutsua, se vaan tuottaa surua. 
Nopee elämä naisist mun päähän muokannu kuvan, 
josta sä poikkeet täysin, siks oon kuolannu sua.
Mä digaan sun swägää, ditchaa mun jäbät.
Edes mä en saa pilattuu tätä. 
Jos jotain luvataan se pitää ja jos ei pystytä, niin sit ei luvata ees mitään.
Se ei oo koskaan, et mä koitan, mä koitan, vaan jos sä tarviit jotain, niin mä hoidan, mä hoidan.
Sun täytyy pikemminkin vaan pyytää, ku kysyy.
Anna mun olla syypää sun hymyyn. 

Voisinks mä olla se sulle, se tunne?
Anna mun olla syypää sun hymyyn.
Mul on kaikki mitä sä tarttet, mä näytän hyvält sua varten. 
Anna mun olla syypää sun hymyyn. 
Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?
Voisinks mä olla, olla, olla se sulle? 

Mun ajatusmaailmaa voi olla vaikeeta tajuu.
Näil bimboil ei oo hajuu mitä naiselta haluu.
Ysäril Nate Dogg neuvo, älä tee horosta vaimoo.
Haluun jotain mageet, en voi tarpeeks korostaa aitoo.
Tarviin sua rauhottaa mun menoo, en pyrkyrii nuolee persettä, paulomaa mun egoo.
Aah, sus riittää fiilattavaa, leikkaamatonta sataprossast priimaa kamaa.
Oon kai ollu vähän liian vapaa, Ruudolf tietää, kuinka mammat riivaa staraa.
Häädät pois ton puluparven, sus on kaikki mitä tartten, sä näytät hyvältä mua varten.
Jalat maassa, järki päässä ja sitä on myös täski, näätsä?
Ollaan parempia yhdessä, kuin erikseen.
Niinkun Sami Saari sanoi, se on helvetin jees!

Voisinks mä olla se sulle, se tunne?
Anna mun olla syypää sun hymyyn.
Mul on kaikki mitä sä tarttet, mä näytän hyvält sua varten. 
Anna mun olla syypää sun hymyyn. 
Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?
Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?

Sä voit olla se mulle, mä voin olla se sulle. 
Aah, pollas se tunne. 
Jos mä flippaan, kuiskaan korvaas, et korvaan sen sulle. 
Mä korvaan sen sulle.
Sä voit olla se mulle, mä voin olla se sulle. 
Aah, pollas se tunne. 
Jos mä flippaan, kuiskaan korvaas, et korvaan sen sulle. 
Mä korvaan sen sulle."

Kuuntelen kännykästä musiikkia. Ihanan hyvin kuuluu basso ^ 

Leijona - Elän ennen kuin kuolen 
"Elän ennenkuin kuolen
En tahdo kuolla ennen kuin ehdin elää
Turhan moni kesken jättää
Elämän viel elämättä"
Oikeesti, leijona ja stenkka on nii legendoja. Parasta. 

Pistepiste - Elän sut uudestaan 
"Eksyn mun tieltä en löydä takaisin todellisuuteen." 

Elastinen - Jarruta feat. tasis
"Et taida itse käsittää,
Miten toi lähtee käsistä
Joskus oli hauskaa
Nyt sua ei voi kuin sääliä
Et taida itse käsittää
Et enää mistään välitä
(hei)Jarruta, (hei) jarruta, jarruta ees välillä."

Cheek - Haurasta feat. Tasis

Meil on aina niin mahtavaa together, tää ero on nii perseestä...syvältä. 
Täs postaukses ei oo, eikä tuu olemaan hirveemmin mitää mun ite kirjottamaan tekstiä. Koska en oikee tiiä mitä kirjottasin. Ilmasen näil biiseil ny mun mielialoja, sanat kertoo varmaan mun ajatuksia jollain tavalla. Ei ne kaikki sillai suoraan merkitse mitään mut sillai ovelasti. 

Pitänee ladata lisää Leijonaa kun sitä on liian vähä mun kännykässä :( Jjoo, tosin nyt toi latausohjelma lagaa. Ääh. 
Huomenna ois se koirakurssi ja mun pitäs mennä ohjaamaan. Ei kiinnostais hirveemmin. 
Kattoo sit. On kauan pitäny tehä toistoluettelo kännykkään Leijonan biiseille mut en oo saanu sitä aikaseks, nii nyt sain senki sit ttehtyy :) 

Elastinen - Irrallaan
"Mä tunnen niskassa maailman paineen, kuka uskaltaa olla erilainen?"

Emmmuista...mitä mä tekisin? Mitä mitä mitä...ainii käytiin tänää R'n kaa kapes ettii töitä...ei me niit  oikeestaa ees kysytty mistään :D Ei huvittanu. Käytiin raxis syömässä ja sit bostailtiin poliisiasemaa vastapäätä oleval dösä pysäkil ja mietittiin et mistä helvetistä meijä bussi tulee ja mihi se menee. Sit R'n ansiosta päästiin jopa oikeeseen bussiin jajaja sit mentiin särkkäriin siel bostattiin hetki ja sit tultiin meille ja sit lähettiin takas särkkäriin jaajaaja siel bostattiin kunnes sit tulin kotii ja bussis oli yhen mun ex-luokkalaisen äitin. Jaja, kuuntelin koko bussimatkan ikkunasta ja katoin ku sadepisarat  valu pitkin ikkunaa..kaupungin valot heijastu sillai sniikisti siinä märäs ikkunas. Tykkään olla illalla bussissa. Sillonku siel ei oo paljoo porukkaa..sul on napit korvilla ja saat kuunnella musaas ja aatella asioita rauhassa samal ku bussi kuljettaa sua määränpäähän. 
Kaupungin valot. 

Avain - Sillon ennen
Mahtavaa settiä. 

Avain - Ysist viiteen 

Jjoo..mun pitää lähtee käyttää koiraaki viel. Huoh. Onneks meil on vaa 1 koira :D Ja siihen tyydyn. Ja sit oon tyytyväine ku pääsen tostaki eroon. Muahahah! Se pelkää mua :B

"Joskus just sen verran käsiä pään päällä."
Hmm...mitähän sitä tekis. Jos kohta lopettaisin tän postauksen ja sit lähtisin siel ulkona käymään :) Ei kail mul enää mitää. Ja eiköhä tää oo ihan tarpeeks pitkä. Kukaan tätä jaksa kuitenkaa lukee ku ihan tylsää shaibaa vaan täynnä . 

Nojooo. 
Moro sitte! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3