30.9.2012

Ku kala kylki pinnas leikkimäs kuollutta


Noni, oon ollu kotilomalla ja huomenna pitäs palata sinne vidun laitoksee.
Huoh.
Tää päivä on ollu iha jees. Mua vaan on ahistanu hirveesti, ja syy: en tiiä.
Haluisin vaan juosta, juosta, juosta.

> Foster The People - Pumped Up Kicks

Ei vittu tupakka maistu hyvältä pitkästä aikaa. Eihän sitä tullu sit poltettuu ku 5. Haha. Oon ollu R'n kaa tänää. En haluu nukkuu ens yönä. Pakko saaha vaan olla.

"Better run, better run faster than my bullet."

Osasin tänää jopa hajottaa tätä konetta taas pikkusen. Tiputin sen _vahingos_ lattialle. Joku idiootti taas vauhdissa.
Tänää on jotenki ollu hirveen tunteikas päivä. On tunteet ja mielialat heittelehtiny laidasta laitaan. Kerran kävi mielessä jopa et joo vittu mulle riitti, en jaksa enää.

> Maroon 5 - Payphone

Huoh..oikeesti. Jotenki vaan ei jaksais ees yrittää. Toisaalta haluun päästä tästä skeidasta eroon ja se onnistuu vaan yrittämällä. Tää vie multa kaikki voimat, se kun mietin asioita. Yritän saaha jotain selkoo mun elämästä. Yritän ymmärtää.

En haluu nukkuu...aika kuluu liian nopeesti nukkumalla.

> Maroon 5 - One more night
Nii olispa ees yks ilta...oispa tää ilta. Saataispa viettää se yhes...
Pitänee vaihtaa koht musiikkia, tuun surulliseks täst. Tai entistä surullisemmaks.

29.9, Otto kuoli tänään. Tää päivä näytti elämän olevan armotonta. 
'Hyvää yötä vanha frendi näe parempia unia, mä istun himas katsellen vanhoi valokuvia, 
Muistokansioon sun valokuvat kerään, sä nukut vieläkin kun mä uuteen aamuun herään.' 

Kaikki ympäril katoaa. Ahistaa, vituttaa.
Mitä mä voin tehä? Oottaa kuolemaa. Täh?
Paha olo, vaikee hengittää.
Nyt siis oikeesti tuntuu siltä et mult on vedetty jalat alta.
' Jaksan tän päivän vaik se veis multa hengen '
Tota mä ajattelin tänää kun olin hermostunu jostai turhanpäiväsest asiast.
Miks en osaa enää pidätellä itteeni vaan räjähän pienen ärsytyksen jälkeen..? Hermostun, ärsyynnyn ja sit katkee pinna.

'Liian helposti tottuu vesiin syviin.'

Näin tänää mun veljee J'tä. Se oli onnellinen, ja oon ilonen siitä. Sil menee hyvin. Tsemppiä velipojalle.
Ja toine veli B' se on kiinnostunu opiskelusta, sil on mahiksii lukee ittesä hyvään ammattiin. Se on viisas. Se on muuttunu, tänää ku näin sen, se näytti aikuisemmalta. Se oli mukava, se ei kiusannu eikä ärsyttäny mua. Loppujen lopuks mun veljil menee hyvin.
Miks mun elämä on niin vaikeeta? Miks mä en vaan pysty elää niin ku ne...? Miks löydän itteni aina jostain alempaa?
Jonkunha se skeidaki on kestettävä, ja se on varmaa sit mun homma täs maailmas. Kantaa harteil maailman painoo. Tai ehkä ei. En tiedä.

Vaikee tajuu et en tuu enää koskaa näkemää Ottoo. Rakas poika. Kiitti kaikest pikkune.

R' kiitti täst päiväst. Mäki rakastan sua.

Oon surullinen.

Pää täs räjähtää. Taas kaikki skeida kaatuu niskaan. Miten saan tätä ahistusta purettuu. No kyl mä tiiän keinon.

Välil tekee vaikeet palata takas todellisuuteen et mä oon siel suljettujen ovien takana.
Tää on oikeesti yhtä helvettii. Tässä ei oo mitään järkee. Mitä vittuu mä tääl viel teen? Ois pitäny mennä jo.

Jos mä flippaan, mä korvaan sen sulle. Tarviin raitista ilmaa, mut rikon sitä fukin' lomasopimusta jos lähen ulos. No onha ikkunat keksitty.

Tässä nyt ollaan. Täs pisteessä, pahempaa ei oo ollu. Jos tästä selviää ja tulee uusia ongelmia sit voi sanoo et 'onha täs pahemmastaki selvitty'. Mut en tiiä selviinkö. Oon epävarma.
Mut oikeesti elämä on arvaamatonta, armotonta.

Miks?
En vaa jaksais enää yrittää.

Puran paperille tuskaa...pikimustaa.

'Kyl tää tästä' miks mä valehtelen. Ei tää ei onnistu.
Pää sanoo nyt riitti.

Mitenhä mä pärjään siel osastolla. Mä en jaksa tehä mitää, mikään ei kiinnosta.
Viimistään nyt kaikki on romuna. Ei siihen tarvittu muutaku kuolema.

Elämä uni, kuolema herätys. 

> Steen1 - Astronauttilaulu

'Onks tää vaan jonki todellisen heijastusta?'

Pitäs purkaa tätä vihaa ja ahdistusta jotenki. Voisin käyä suihkus ny..heh kello puol 1. No ei se mitää.

En kestä ajatella...liikaa muistoja.



Entiiä kirjotanko huomen. Jos ehin ja jos jaksan. Pitää katella niit fiiliksiä.


"Sun sydäntä se raastaa, elämä vituttaa
Löydät ittes maasta, johon tuska sut tiputtaa
Täältä tahdot pois, koska sä et enää jaksa
Lipun nollataksa, eihän kuoleminen maksa
Mut se käy vaan yhteen suuntaan, sitte kai sä senki tajusit
Kerran lähet pois, et pääse takas vaikka haluisit
Et mietihän tarkkaan ennenku sille tielle ratkeet
Tiedän miten helposti siivet unelmilta katkee
Partaterä kiiltää, kuolema silmis siintää
Nyt seisot kylpyhuoneessa, aikeis rantees auki viiltää
Ja näät peilist kasvos, kenties viimeistä kertaa
Koht nukut kylpyammees täynnä verta
Nukut ikuista unta, jää paljon tekemättä
Asioita kokematta, paljon elämää elämättä
Eli mieti vielä kerran, pystyks oleen sitkee
Vai jätäks sun äitis yksin pimeeseen itkeen
Rest in peace, man"


Byeskii. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3