5.9.2012

kipeenä

Huomenta, kauhee aamu. 
Heräsin ku mutsi tuli hakee jotai vaatteita mun huoneesta. Ja sit olin ollu nii sairaan näköne et se toi kuumemittarin 37,3 sillä mittauksella eli lämpöö on. Mut mul on kylmä joten todennäkösesti se nousee. Lisäks mul koskee päähän, on yskä ja kurkku on kipee niinku eilen nenäki tukossa ja vaikee hengittää. 
En mee töihin tänää. Mut tällä viikolla kuitenki joku päivä. 
Mua väsyttääkin aiva hirveesti. 
Koitin soittaa sinne työpaikalle mut siel ei vastattu, joten omapa on ongelmasa mua ei jaksa kiinnostaa. Mutsi ilmottaa mun opelle sit että oon kipee enkä mee töihi tms. 

Eikait täs muuta. Ku mutsi tulee Zilin kaa ulkoo niin sanon sille et sanoo jukalle et yritin soittaa sinne mut siel ei vastattu. Ja meen sit varmaa takas nukkumaan. 
Nyt ne jo tuliki nii meen sanoo. 

Heippa, kirjotan viel illemmal! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3