2.9.2012

Koko posse putkaan > Nyt vituttaa

Perjantai iltana menin bussilla R;n luo oottelin sitä ulkona jonku aikaa. Se häipy kotoo. 
Nähtiin siin niitte takapihalla ja lähettiin sit siitä veke. 
Etittiin mukava paikka boustata, ja jäätiin siihen sit juomaan. Jossai välis meille tuli juttelee yks mies, myöhemmin selvis et se on 22v ja sen nimi oli Jani. Se pummas röökiä, ja otti hölän meijä minttulikööristä ;) Se oli valmiiks jo vähä kännissä. Tosi mukava tyyppi. Käveltiin sen kanssa sit sen asunnolle, saatettiin se. Ja höpistiin kaikkee mukavaa siin matkalla. 
Sit palattiin boustaamaan sinne meijä paikalle. Juotiin ja mietittiin kaikkee, oli aivan pirun kylmä, jossai vaihees nukahin maahan ja Roosa vaan joras vieressä :D 
Sit ehkä 20min päästä nousin ylös ja rupesin riehuu roosan kaa jotai, juotiin lisää. Ja sit en muista mitä siin välis tapahtu mut sen muistan et molemmat maattiin jossai maassa ja oli aivan helvetin kylmä. Olin just lervannu. Sit rupes kuulumaa kauheeta hurinaa, ja oven pamahus...kohta silmiä raottaessa huomaat tuijottavas poliisia. Joka sanoo "Mikäs leirikylä teillä tässä on? Oisko aika herätä, tääl on aika kylmä..." tai jotai tohon suuntaan. 

Auttovat meijät ylös ja käskivät meijät sinne takaputkaan ja lähtivät viemää meitä asemalle. 
Asemalla utelivat tietoja ja semmosii mut väsytti niin pirusti että ei saanu sanaa suustaan. 
Sit ne sanovat jotai "jäättekö mielummin tänne putkaan nukkumaan vai kerrotteko tiedot niin pääsette kotiin nukkuu?" 
Sitten hakivat Roosan ekana...ja veivät sen metallinpaljastimen läpi. Se joutu ruumiintarkastukseen koska sillä piippas. Kiva. 
Sit se vietiin putkaan. Ja oli mun vuoro. Mulla ei onneks piipannu. Mut sit siinä 4-5 poliisia uteli viel mun tietoja mut ku en kertonu niin semmone aiva helvetin ruma blondi naispoliisi rupes kovistelee mua ja oli silleen "pitääks sullekki tehä ruumiintarkastus???" Siihen vastasin vaa "no ei." Ja sit olin turpakiinni koko loppuajan mitä ne uteli kunnes mua rupes vituttaa se saatanan ämmä niin paljo et meinasin antaa sille bitchläpin mut onneks hillitsin itteni. Tää kysy "Etkö sä osaa puhua?! Häh?" siihen vastasin näsäviisaasti "en". Sit se teki semmosen pintapuolisen tarkastuksen, eli käsillä kokeili lahkeet ja selästä ja nii ettei mul oo siel mitää...kunno biatch.

No mua lähettiin viemää putkaan. Siinä kävellessäni must tuntu et mä leijun :D Askel oli aika hatara. 
Sit yllätyin siitä minkänäköne sse putka on. Takaseinällä keltanen patja, oven vieressä pönttö, ja joku allas ja valkoset seinät, vihree ovi ja vasemmassa yläkylmassa ovenluona oli valvontakamera. 
Jee...hetkeks istahin selkäseinää vasten lattialle..kunnes patja alko vetää puoleensa. 
Sit kömmin siihe patjalle ja rupesin nukkumaan. Huomasin siinä sitte että siel oven vieres on kans jotai nappeja joist voi esim kutsuu poliisin paikelle tms. 
Ja siel soi radio. Se rauhotti mua aika paljo. 
Siel oli aivan helvetin kylmä. Tärisin koko ajan... 
Jossai vaihees oisko kello ollu 11 tai jotai sellasta ne ainaki myöhemmi sano. Niin ne tulivat herättää ja kysyy uuestaan tietoja. No mitään ei irronnu. Niin ne häipy ja häipyessään sanovat "No vittu makaappa siellä sitten niin kauan kun jaksat.." 
Ja paiskasivat oven kiinni aivan hillittömän kovasti ;S 
Siinä vaiheessa olo oli semmone jooo vittu. 
:D 
Sit taas nukahin, muistan ku heräilin vähä väliä, ja selkä oli aivan helvetin kipee. Ja mulla oli aivan helvetin kylmä. Suu oli ihan kuiva. Ja tiesin et mun ois pitäny juua koska keho kärsii nestevajaudesta. 
Mut en jaksanu tehä  mitään sen asian eteen. 
En muista et käytiinkö multa vielä toisen kerran kysymässä niitä tietoja siel putkassa, kyllä muistaakseni. En kyllä oo 100% varma. Mut sit jossai vaihees tulivat sanoo et olivat saaneet sossujen kautta Roosan tiedot ja sit Roosan äitin kautta mun tiedot ja mun mutsin numeron. 
Ja sanovat jotai että tunninpäästä tulevat hakee. Ja sit se sano mulle et "jos näitä putkareissuja haluaa, niin niitä sä myöskin saat." 
Sit jatkoin vieläkin unia, mut olin suht virkee nii enemminki torkuin. Vaihoin asentoo. Ja kuuntelin sitä musiikkia. Siel soi Moves like jagger ja joku toinenki mun tuntema biisi mut en muista mikä se oli enää. :D 
Sit jossai vaihees poliisi tuli hakemaan mut. Käski penkille istumaan toi mun tavarat. Ja siinä se mutsi oliki. Se oli ajanu auton sinne poliisien halliin xd 
Repesin. Mut nii, sit istuin siinä ja ne joris jotai...sit mutsi kysy oliko mua puhallutettu mut kuulemma nii sen muistanki en suostunu puhaltaa :D Sit se puhallutti mut siinä mut nollaa näytti. Mutta olin ollu 7 puol tuntii siel siinä vaihees jo.
Sit  mua pyydettiin allekirjottaa joku lappu..mikähä se oikei oli olin nii sekavassa tilassa siin et en ees tajunnu ziikata mikä se oli. :S 

Sit ku pääsin kotii nii mutsi vaa uteli kaikkee, mut en sillekkää puhunu. Sit söin pari viinirypälettä, tekstasin roosan kaa ja rupesin nukkuu. Heräsin joskus illalla. 
Ja sitsit jottai leffaa katoin, oli hyvä leffa. 
Niiii ja sit rupesin nukkumaa. En saanu sängyssä unta nii nukuin lattialla > sängyt on yliarvostettuja. 
Jaja heräilin välillä ja nukuin aika pinnallisesti. Mut nukuin kuitenki vaille yhteen :D 
Nyt oon täs koneel palloillu. 
Vittuku vituttaa. Tiiettiin et täst tulee sanomista mut kuitenki ne seuraukset jaksaa aina vituttaa. 
Oon vähäniinku arestissa, en voi lähtee mihinkää paitsi käyttää koiraa. Multa meni luotto, ja en voi nähä Roosaa vapaa-ajalla. 
Roosalla meni luotto, se on ulkonaliikkumiskiellossa ja arestissa. Se ei saa olla koneella 2vk ja kännykän se saa takasin 3vk päästä. Koska se pölli simin ja laitto sen vanhaan kännykkään. Niin se aika piteni viikolla ku Roosa jäi kiinni. Lisäks Roosa sai uhan et se ei pääse muuttaa ens vuonna pois kotoo. 

"Ku pässii narust tääl mua vedetään, niinku ravut katiskas me tääl eletään.
En haluu enää lisää. Yritän pois, mut se imasee mut takas sisään.
Synnyttiin kahleisiin, sekoitetaan vilpittömät naamat ahneisiin,
Tyytyväisii, vast ku kuolleena makaava. Aion kuolla vapaana.

Suomalainen mies on rautaa, mutta vaan valmistua eläkkeelle hautaan.
Suomalainen mies onkin sitten nautaa, ja läski leidi laulaa.
Miksen voi laittaa päätäni puskaan? Ajatuskin sellasesta aiheuttaa tuskaa.
Tää on sairas maa ja sitä rataa. Miksen mä voi vaan ignorata?
Kai mussa on liikaa tunnetta. Nykymaas sitä ei juurikaan tunneta.
Eikä tunteita punnita, ja hyvyydel ei saavuta kunniaa.
Sun pitää repii kaikki mitä saat, mitä vaan, ja kaikki otetaan mitä jaat, mitä jaat.
Ja mitä jää käteen, sen hölmöstä ilmeestä naamassa näkee.

Ku pässii narust tääl mua vedetään, niinku ravut katiskas me tääl eletään.
En haluu enää lisää. Yritän pois, mut se imasee mut takas sisään.
Synnyttiin kahleisiin, sekoitetaan vilpittömät naamat ahneisiin,
Tyytyväisii, vast ku kuolleena makaava. Aion kuolla vapaana.

Ku ymmärtää kaiken antaa kaiken anteeks. Ei mitään henkilökohtasta.
Kaikkeuden pyörteet ja kaarteet. Onhan näitä jo kannettuki tarpeeks.
Nyt tässä, eli ei missään. Mennee sissään, iha ihimeissään.
Se on liian helppoa kertoa, mutta liian vaikeeta vaieta.
Se meni läpi jo, emmä vihaa säilöö. Tyhjät säiliöt ja näihin mahtuu paljon.
Purjeet on nostettu, pursi on putsattu, kurssi on asetettu. Nyt se on vain lepoo.
Eikä tarvi mistään pitää kii. Kaikki mennee niinku pitääki.
Itkin ku sipulia kuorin, ja nauroin ku loppuun pääsin."

En haluu olla elossa, erossa. 
Vituttaa järkyttävästi. Ei vois vähempää kiinnostaa vaan antaa asioiden olla. Kun pikkupiru mun päänsisäl käskee kapinoimaa tätäki vastaan. 
Jotenki on mun luonteen vastasta antaa vaan olla. Mut jos laitan lisää vettä myllyyn saan lisää seurauksia. 
Uhkia, mun vapaus riistetään pidemmäks aikaa. 

Huoh, oon ilone siitä yöstä. Se oli mahtava, vaikka olikin helkkarin kylmä. Mutta nää seuraukset tekee mut sairaaks. 
En pysty olee erossa. 

Huoh, jjotain tehtäviiki pitäs tänää viel tehä. 
Kiva, mut taijan lähtee suihkuun. 
Byeskii.  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3