9.9.2012

I'll never let u go.

En, en sittenkään.
Voisko joku ampuu mut?
Mä en osaa tehä muuta ku muuttaa paskaks kaiken mihin kosken.
Mä en todellakaan tiiä mitä mä haluan. On niin epävarma olo. Haluun korjata tän sotkun.
Voitko antaa mulle anteeks? Voin kerätä sun sydämen osat, korjata sen.

> Juju - Huuda, tää elämä tääl taitaa olla sulle helvettii just mun takia. Anteeks siitä.

Eka mä hukutan sut, ja sit haluun pelastaa. Kuuntele mua. Voisin horjua hoitoon.
Anteeks.

Tää tilanne pitää selvittää.
Tuntuu et ei enää hallitse omaa elämääsä, et kattoo vierestä kun asioita tapahtuu. Kun pilaan elämäni.
"Osa must hajoo jos en saa olla sun kans.."

Olo on semmone et tekis mieli hakata päätä seinään et saisin jotain selkoo tilanteeseen. Tuntuu et harhailisin sumussa.
"Allikosta ojaan, ja siitä takas tielle. Mulla taitaa olla suhun pieni pakkomielle."

Mä tuun käymää siel, selvitetään tää juttu.
Rakastan sua!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3