8.9.2012

Pari totuutta täst elämäst

Tänää oon miettiny et entä jos sittenki lähen sinne maalle. Lähen maatalousopistoon opiskelee ja muutan mutsin kaa maaseudulle. 
Mitä mieltä sä olisit? 
Mul on kaks vaihtoehtoo: jäähä kaupunkiin tai lähtee maalle. Sä tiedät et mä oon 14- vuotta unelmoinu maalla asumisesta ja viimiset 6kk rakentanu kaupunki unelmaa. 

No mul on yhteishakuihin asti aikaa miettiä. 
Täs oon saanu päähäni kans sen toisen jutun. Haluisin meille toisen koiran, Zili on niin paljo äitin koira et ois kiva jos mul ois sit oma. 
Haluisin joskus perustaa kennelin. 
Tjoo...eikait täs, sateinen syksy päivä jälleen kerran. En saanu sitä pimennysverhoo ku se ois pitäny laittaa betoni seinään eikä siihen saatu reikiä meijä poral aikaseks :(
No mut sain ne uudet, söpön lapselliset pöllöverhot. Ne sentään hämärtää mun huonetta mukavasti. 

Ja Roosa, mua ei kiinnosta viilteletkö sä. Saattaa kuulostaa tosi pahalta, ilkeeltä tms. Mut loppujen lopuks sillä ei oo mitään väliä. Toki mä toivon et sä et viiltelis mut mitä mä pystyisin tekee sen eteen? 
Pitää vaan muistaa se et mä en pysty antaa sulle kaikkee mitä sä haluut. Mua ahistaa se läheisyys et sä, vaan se läheisyys mitä sä haluut. Ja se mitä mulle on joskus tehty ku olin pieni nii vaikuttaa ikuisesti. Mä en pysty. 
Ja mua ahistaa se kun mä tiedän mitä sä haluut mut mä en pysty antaa sitä sulle.

Moro! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3