15.10.2012

Back to reality

Jooo, huomenta vaan teillekki.
Maanantai, kamalin viikonpäivä minkä tiiän. Loma, ja piti herätä 7 (nukahin sohvalle pariks tunniks ja nyt on niska kipeenä) :S Kuulostaa täydellisen epätäydelliseltä aamulta.
Se sossutapaaminen, ei se loppujen lopuks ollu niin kamala. Mun oma sossu on tosi mukava, ei oo mikään vanha kääkkä eikä mikään tiukkapipo.
Tuota tuota, sit valitin äitille kotiin tullessa miten R'n äiti luulee tietävänsä kaiken R'n elämään liittyen ja koittaa olla niin hemmetin täydellinen äiti. Sen päteminen oli ruvennu eilen ärsyttää mun mutsiaki :D
Mut mietittiin et pitäs joskus minä, R + mutsit pitää yhteinen keskustelu tuokio...missä selvitetään nää meijän värejä hiertävät asiat. Toivottavasti se onnistus.

Eminem - Like toy soldiers 

Meil alkais se työpaikkajakso II 31pv, mut ite tuskin alotan sitä heti siin alussa koska just vasta pääsen osastolta pois niihin aikoihin. Ja mul on aika paljon rästissä tenttejä ja muita niin voisin sit kymppien mukana koulul opiskella ja suorittaa ne tentit eka altapois tjt. 
Mutta en usko et heti jaksaisin lähtee tekee sitä duunia, ne työpäivät on niin hemmetin väsyttäviä ja raskaita. En voi valittaa, mut en pysty siihen heti vielä. En mä oo viel terve. 
Mä taistelen edelleen joka päivä mun mielen kanssa vaikka oonki nyt päättäny suunnan. 
Yritän taistella sitä masentuneisuutta vastaan, ja se jos mikä se on raskasta. 

Eminem - Lose Yourself


Eminem - Not afraid


Meil on oikeesti, aivan hirveen isolla mittakaavalla suunnitelmia tulevaisuuteen. Ja me ei aiota pilata sitä sen toteutumisen mahista nyt sillä että me jatkettas hölmöilyä. 
Liian paljon menetettävää, ja sehän on pelkästään hyvä. Jos ei oo mitään menetettävää niin millään ei oo väliä. 
Kyl me tullaan saavuttamaan se, mikäli me päästään opiskelemaan just niihin paikkoihin mihin halutaan. 
Mä en haluu mitään muuta tällä hetkellä. 

Roosa ehkä tulee käymään tänää jos pääsee, toivottavasti pääsee. Mulla ei oikeestaan oo mitään kummallisempaa tekemistä täs, niin luultavasti vaan oon koneella ;) 

Byeskiii! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3