6.10.2012

Mikä vittu meni pielee?

Oikeesti...
Kanye West - Stronger, kuvaa joteki mun mielentilannetta right now. 
Mä vaan tiedän sen sisäl, mut en osaa sanoo sitä. 


Tähä postaukseen tulee paljo kuvia. Mut en tiiä, on semmone olo. Et mun mieli taas liitää tuolla jossain ilman mitään murheita.


En pysty lopettaa tän laulun kuuntelemista...se puhuttelee mua, se kertoo mulle mitä mu pitää tehä, ja se kertoo mulle mikä tilanne on nyt. Joskus tällei tapahtuu, jännä juttu.

>Maroon 5 - Payphone
"Yeah, I, I know it's hard to remember,
The people we used to be...
It's even harder to picture,
That you're not here next to me.

You say it's too late to make it,
But is it too late to try?
And in our time that you wasted
All of our bridges burned down

I've wasted my nights,
You turned out the lights
Now I'm paralyzed,
Still stuck in that time,
When we called it love,
But even the sun sets in paradise

I'm at a payphone trying to call home
All of my change I spent on you
Where have the times gone, baby it's all wrong
Where are the plans we made for two?

If "Happy Ever After" did exist,
I would still be holding you like this
All those fairy tales are full of shit
One more fucking love song, I'll be sick."


Toine biisi, mikä soi mun päässä tosi paljon tällä hetkel. ;)
Äh, meitsi taas yrittää olla ilone...R tuli mesee :3 Wouuuh

Nää biisit > replay, replay, replay...



Ääää...kattelen täs hevosia. Syksyl on hinnat alhaalla.
Koko mun hevosharrastuksen aikana mun käsitteet siitä just mulle passelista hepasta on muuttunu aika paljo...no mut voisin tähä tylsyyksissäni siitä jotai sepostaa. :)
Eli no ensinnäkin mulle hevosen rodulla ei ole mitään väliä vaan pidän sh,lv,pv,fwb yms samassa arvossa.
Mut niin, koska asutaan suomessa tääl on talvet suht kylmiä. Haluaisin kylmäverisen hevosen, mieluiten kotimaista laatua eli ihan suomiputen. Toinen vaihto ehto olis Tinker eli Irish Cob.
Kokemuksen äänellä voin sanoo niistä monia hyviä asioita: Luotettava, varmajalkainen, kestävä, hyväpäinen, terve, vahva, monikäyttöinen, viisas yms.
Tokihan ne kestää myös kylmää, mikä on plussaa. Tokihan se on hevoskohtasta miten hyvin ja voihan suokkikin joutua käyttää kovilla pakkasilla loimee. Mutta lämpösillä on ihan erijuttu, pitää olla toppaloimet ja fleecet talvisin päällä ettei palellu. Onhan sekin tosi hevoskohtaista mut ite silti mielummin kuitenki loimittaisin ku jättäisin loimittamatta ettei heppa vilustus.
Nii, kuitenki jos jatketaan siitä mun heppatoiveesta.
Eli suomenhevosesta. Koska ite oon näi lyhyt (158cm) niin isoilla hepoilla ratsastamises on ärsyttävää se et ei  saa hevosta kunnolla pohkeitten väliin. Eli se sais olla suht pienikokone...vois se olla pienhevonenki. Mut joku 140-160cm.
Värillä, tai muilla ulkonäköön liittyvillä asioilla ei oo mulle merkitystä. Rakenne, sopusuhtanen. Pikkuviat ei haittaa, kunhan normikäytössä kestäis. Mielellään taitotaso Ko HeC eli perusjutut ainakin ja hypätä ei oo pakko osata. Maastovarma. Luonne sais olla rauhallinen mut kuitenki sosiaalinen. ikä 6-18-v.
 Mut vaikka oliski reipas niin en tarkota et sen pitäis olla hirvee kuumakalle. Rauhallinen mut omalla moottorilla eteenpäin liikkuva. Jarrut tietenki pitäs olla kunnossa. Ja sen pitäs sopia myös alottelijoille koska haluun et äitiki vois ratsastaa sillä ja se on ratsastanu viimesten 20 vuoden aikana 1-kerran :D

Okei eli,
-Suomenhevonen/pienhevonen, Tinker
- säkä 140cm-160cm
- Ko HeB (jarrut)
- maastovarma, varmajalkainen, rauhallinen, eteenpäinliikkuva
- Ikä 6-18-v
- Tamma tai Ruuna

Mut joo, enpä oo heppaa hankkimassa nii ei mulla muuta :D Kuhan tuhrasin.



Juup, ihana ku ulkona paistaa aurinko. Ja joku urpo kärpänen tuli taas pärisemään toho mun ikkunaan. Ei löydä tietä ulos. Niinku mullekki kävi. 
Juup, hehe sain viimeinki päivitettyy facen proffakuvan :) 
Täs postaukses on kyl iha vitun paljo noita kuvia mut ei se mittää. 

'Näil kaduilla, kujilla mun biisit syntyy näil kulmilla,
Mun kotikulmat ja meininki kadulla mä suodatan sen lävitseni raidoiksi levylle, 
Täällä hengaan aamust iltaan, biisini rustaan näiltä kujilta'

Vittu tääl on kylymä :S Ei ihme ku ikkuna auki, sormet iha jäässä. Taijan laittaa sen kiinni :D 
> Leijona - Elän ennenkuin kuolen  

Joo, hmm...voisin ens viikon aikana lähettää parille vanhalle frendille kirjeen. 
Ja voin vaa toivoo et ne kirjottaa takas. huoh. 
'Vaik ihmine on kopis, se on silti frendi rakas, älä unohda sun ystävää kirjota takas'

Okei,okei, taas oon ollu ilone koko päivän mut silti. Kohta tulee se raskain vaihe. Pitäs palata. Palata sinne vankilaan. Alkaa väkisinki masentaa, ja ahistaa. Ja se ilosuus katoaa. En vieläkää pysty pitää sitä masentuneisuutta pois tälleen illemmalla, enkä pysty vastustaa niitä ajatuksia mitä se tuo tullessaan, enkä sitä himoa, himoa viillellä. 

'Jalkoihin jos jäät sä useimmiten pysyt siellä' 
Tähän postaukseen mahtu paljon hyviä asioita, unelmia, mut kuitenki kohtasin taas todellisuuden. Tipuin taas korkeelta, ja kovaa. 

 Taas se mahdollisuus tulevaisuudesta lipuu pois mun käsistä, ja jäljelle jää vain tyhjä, musta ikuisuus. 
'Inhimillisyys on kaukana mut totuutta älä missaa' 

Taas tuntuu siltä et joo, mun elämäl ei oo mitää väliä. En taaskaan jaksa välittää siitä mitä mulle tapahtuu, en jaksa suunnitella tulevaa. En jaksa mitään. Haluun vaan vetää ranteet auki. Anteeks. 

Sormet on oikeesti ihan jäässä, oon kyl muutenki. Outo kylmyys ja hiljaisuus velloo täällä. 
 Onneks ostin Ikeasta semmosen fleece peiton nii ei tarvii taas palella siel vitun Osastolla. 

Heh, käsi vähä kämäsen näköne..pitänee rasvata se..arpia tulee taas lisää. Huoh. 
Olo on taas ihan perseestä. Tekis vaa mieli lähtee suksii. 

En tiiä pystynks olee sitkee. Koska, kun päivä kääntyy iltaan toinen minä ottaa vallan. 

Jaja, en nyt sit siis tiiä millon pääsen seuraavan kerran kirjottaa..toivottavasti ees kerran ens viikon aikana. Oikeesti mä en kestä sitä et pitäs jättää blogi kuolemaa tänne. 

Mun sydäntä se raastaa, elämä vituttaa. Ampukaa mut. Tai antakee ase niin teen sen ite. 

'Asenne on ase ja ase tappaa' 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3