16.10.2012

If u want it like I want it

If you love it like I love it...
Will.i.am - This is love 
Mahtava biisi. 

Roosa tuli meille vähä ennen 17 ja myö sit käytiin Ziippulan kaa 2½h lenkki jaja R'llä oli kamera mukana niin se sit kuvaili Simpukkaa ja semmosta pientä. 

Zili täyttää huomenna 10kk :3 Voi nassua, Marraskuussa on eläinlääkäriinki mentävä ku ois tiedossa kastrointi ja sirutus. Voi mamua. 

Zili 9kk 4vk
Tulevaisuudessa meijän koiralauma tulee olemaan varmaan aika sekalainen :) Pembrokeja aiotaan ehkä ruveta kasvattamaan joskus mikäli mielenkiintoa löytyy, mut varmasti meil tulee olemaan kaikenkarvasia otuksia sisäkoiria ja ulkokoiria.

Huomenna takas osastolle. Ajattelin herätä aikasin että ehin tehä viel kaikenlaista ennen ku pitää sinne mennä.
Ei siitä sen enempää.

Pelottaa, ahistaa ja inhottaa ne tulevat poliisi kuulustelut :S Hyihyihyi, minä joka en koskaa oo tykänny poliiseista sen enempää kertomassa niille jotain mulle tehtyä vääryyttä?
Vaikee kuvitella.

Papu tuol nakertaa jotain ihmeellistä taas, mun pitäis repiä aikaa vähän sillekkin. Oon laimilyöny sitä taas :/
Onneks se ei suutu siitä, pitäs ehtiä pysähtyy silittelemään sitäkin..oon ollu aika huono siinä.
Papu täyttää koht 5-v se on jo eläke iässä, kauanko aiot viel elää pikkunen?  Tietty mä toivon et elät pitkään.

Ainii, tilattiin tänää ne vaatteet hb'ltä :D Toivon et ne tulis parissa viikossa. B'n takki ainaki tuli tosi nopeesti, tosin se tilas eripaikasta.

Huomenna mul on aikaa miettiä, tosi paljon aikaa.
"I'm telling u that it's never that bad." 
Väsyttää, vähän on taas stressiä ilmassa :S Inhottavaa.

En tiiä, väsyn pelkästään siitä et ajattelen joidenki tärkeitten "painavien" asioiden ajattelua. Ja sit kun ajattelen niitä, yleensä ainut mitä saan aikaan on se et tajuun olevani taas alamaissa. Mun normaali arki on suhteellisen kiireistä joten en välttämättä ees jokapäivä ehi ajatella kaikkee ihmeellistä mun maailmaa mullistavaa. Se sit vaan kostautuu ja kaikki ryöppyää mun silmille sit yhellä kerralla, mikä on hankalaa kun mun pitäs sillon jaksaa olla hirveen vahva. Ja se sit rupee ahistaa ja se ahistus joko pysyy sellasenaan ja puran sen itteeni viiltelyllä tai se muuttuu ärtymykseks ja hakkaan/hajotan jotain tai teen jotain tyhmiä.
En tiiä, kaikkeen on toisaalta niin hirveesti syitä.
Ja minä kun oon nii hajamielinen et sit kun johonkin kysytään syytä niin en muista yhtään tai en vaan tajua et mitä ne oli.
Joskus aattelen olevani normaalia tyhmempi ja oikeesti vajaaälynen. Mut vaikeeta muodostaa käsitystä itestään kun joka suunnasta kuulee erilaisia näkemyksiä.

Väsyttää kauheesti, voisin lähtee nukkumaan pikkuhiljaa.
Ei täs oo mitään syytä valvookkaan ja aattelin huomen (tänään) herätä jo 9 tai ennen :)

Mutta öitääh!

"Tyttö istui ikkunalla allapäin..." 





- Ty - 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3