1.10.2012

Our work is never over --

En jaksa.
Eilen ahisti. Sain illalla sit 50mg Ketipinoria ja Tenoxin. En siltikää meinannu nukahtaa 40min lääkkeitten oton jälkee olin virkeenä hereil. 
Oon nyt tääl koulul kohta alkaa tunti. --

Piti lopettaa kirjottamine kesken ku matikan tunti alko. Vittu mitä kidutusta.

Mut nii eilen oli jotenki illalla semmone rauhaton, sekava ja mielipuolinen olo. En pystyny rauhottuu ja ku yritettiin kämppiksen kaa mennä sanomaa hoitajille nii ei uskallettu mennä ees ovesta ulos. 
Joo, väsyttää hirveesti. Onneks R' tulee tänää käymää tääl sen pitää tuua mulle koulupapereita ja saa kyl tuua mulle sen mun kansion sieltä ja miljoonasti muistareita mitä ne on siel käyneet. 

Mun pitäs saaha tänää niitä liikkumislupia. Lääkäri sano et "jos viikonloppu menee hyvin niin saat ne luvat" ja se meni hyvin kellään ei pitäs olla mitää moittimista joten jos ei lupia tule niin sitte vituttaa enkä tee enää yhtään vittu mitään. 

Jotenki kauheen tuskanen olo. Jokane asia tuntuu kauheen isolta...en tiiä jaksanko olla iltapäivän koulussa. Eivät voi pakottaa. 

"Work it harder, make it better,
do it faster, makes us stronger,
more than ever, never over,
Our work is never over."


G2G. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3