20.10.2012

Gotta keep my head held high

Tiedätkö miltä tuntuu, kun haukutaan ulkonäön takia? Tiedätkö miltä tuntuu, kun ystävät katoaa ympäriltä? Tiedätkö miltä tuntuu aina olla se huonompi? Tiedätkö miltä tuntuu, kun pyydät anteeksi, mutta sinua ei kuunnella? Minä tiedän, tiedän tasan tarkalleen miltä tuntuu kun menettää jonkun tärkeän, eikä kukaan välitä, tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu, olla aina se huonompi ja pyytää anteeksi, mutta kukaan ei kuuntele.

En oo viel pakannu mitään :/ Pitäs kohta varmaa ruveta pakkaa kun ollaan tos 12-13 aikaan lähös. 
Heräsin ihmeen helposti tänää, ja olin hereillä ennen kun herätyskello soi.
Yöl Papu herätti mut, se kiipeili mun päällä ja kutitti mun naamaa turpakarvoillaan. Ja nyt se on ollu kauheen huomionkipee...ja sain siitä kivoja kuvia kun se riehu mun sängyssä :) 

Harmittaa jättää se tänne yksin, mut me kuitenki tullaan jo huomenna, ja on tääl B sitä "hoitamas". 

Jjoo eikait täs, bloggailen varmaa kännykällä tänää ja huomen. 
Ehkä tänä viikonloppuna en pystykkään olemaan aito minä. 

No mut mä rupeen täs pikkuhiljaa pakkailemaan ja semmosta. Hyvää viikonloppua! 
Meitsi pysyy vahvana ja koitan selvii jotenki vaik päässä myllertää miljoona kysymystä. 
Byeskii!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3