19.10.2012

= This is love =


Nonii, perjantai. 
Tänää oon ehtiny jo tehä vaikka mitä. Viikosta ei oo mitään ihmeempää kerrottavana koska en muista mitää :D Sen muistan et paripäivää on tuntunu siltä et meille on annettu jotai ilokaasua kun ollaan naurettu hervottomasti kaikista paskimmillekki jutuille. 
Ei siitä sen enempää, oon aivan helevetin väsyny mut nyt en anna sen haitata. 
Niii, heräsin sillo 7.45 ja siitä eteenpäin oon sit menny (ainaki melkei) täysiä koko päivän. Käytiin keilaamassa ja hesellä syömässä :3 
Jaja nyt sit kun tulin kotiin nii kävin Simpukan kanssa lenkillä <3 Siis ihan kunnon lenkillä et juostiin ja käveltiin reippaasti ei millään sunnuntai kävelyllä :D 
Sit ehittiin just kotimatkalle nii tajusin et "hei mul ei muute oo avaimii mukana" ja mutsi oli sanonu et lähtee mun veljen kaa kaupalle. Jes, no sit tultiin reippaasti kottiin päin. Ja mutsi ja nää oli onneks viel kotona. 

Pistin Zilin parvekkeelle ja tulin avaamaan koneen, äske sit huomasin et ulkona rupes sataa vettä ja sain inspiksen kuvata sadepisaroita mun ikkunassa :C Ihan jees kuvia tuli ja sit katoin et Zili ja Papu on söpösti vierekkäin ja halusin ottaa kuvan mut manuaalilla ei sit onnistunu ku tää mun huone on ihan hämärä ja mul on huono näkö nii en nähny tarkentaa kunnolla nii nappasin sit automaatilla niistä pari kuvaa salamalla ja papusta pari ilman. Ilman salamaa tuli nätimpiä kuvia mut Zili häipy melkee heti kun olin ottanu ne pari kuvaa :S Urpilaine. 

Ainii, me ollaa viikonloppuna lähös reissuun :) Mennään huome Joensuuhun enon luo ja sit mummolaan Kaaville sunnuntaina. 
Kutuin Zilin takas tänne ;) Nyt se nukkua retkottaa tos mun matolla :3 munsupieni. '

Tää postaus on kuvitettu ihan mun oma ottamilla kuvilla :D Eli ei millään kovin laadukkaalla mut who cares? 
Nnii, on ollu vähä semmosta puhetta et pääsisin ensviikol taas tekevään? :) Ois tosi kiva, ja jotai et onnistuiskohan se et kävisin kotoo sitä koulua :D jejjjeje!

Hirveesti hymiöitä mut ku oon ilone ;) 
Tyypit tuli kaupasta toivottavasti ne toi limpparin minkä pyysin. 

Jooo, oon töhriny huoneeseeni vaikka mitä :D Mut ketäpä haittaa? ei mua ainakaa. 
Jjoo, voisin käyä ostamassa kaupasta irtareita huomiseks >;D 
Armotonta mässäilyä koko viikonlopuks tiedossa? Eikai :S Sit pitää kyl lenkkeilläkki. 
Ei siin mitää. 

Mullon nälkä :S Voisin käyä tekee jotai ruokaa, mutsin ja B'n ruokalista: Makaronia ja nakkeja (y) 
Jjoo, en tiiä ei kiinnosta taijan tehä itelleni nuudelia :) 

Ääääh, en jaksa olla koneella nyt :) 
Byeskiiii!
Sori tää kurpitsan värine teksti :D Vähä halloweenin makua hei. 

Zilin ja papun ylivalottunu salamalla otettu kaverikuva. 
Mösö, ilman salamaa otettu :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3