2.10.2012

En vaan jaksa enää


Jjoo, nyt oliki vaan parikytmin kouluu ku tulin taktisesti myöhässä ja 10 alkaa tutkimukset osastolla ja niihi menee joku 1,5h. Wuhuu. 
Oli yö-hoitajilta tullu kritiikkiä minun ja yhen toisen potilaan käytöksestä eile illalla kuulemma. 
Vittu minkä sille voi ku on kerranki ilone? Pitäs ilmeisesti istua omassa huoneessa viiltelemässä ranteita. 
Nii, miten kauan mä jaksan olla täällä? 
Mitään ei saa tehä...aina jollaki on jotai sanomista. Perseestä koko touhu. 

Ja nukuin taas aamulla puol 9 ku sain eilen yöllä niitä lääkkeitä taas, 50mg ketipinor ja 2 tenoxia en tiiä niitten kokoo mg'na. 

Ja sit eilen yks hoitaja anto semmosen käsitteen et minua ja  mun huonekaveria ei voi ahistaa yhtäaikaa?! mitä vittua? Minua ahistaa just sillonku ahistaa enkä mä voi sille mitää. Ja sit tullaan sanomaan että joo ei sua voi ahistaa ku sun huonekaverii ahistaa? 
Just tän takia mä en koskaa puhu niille hoitajille. Ei ne ota tosissaan. 
Miks mä oisin viillelly tääl osastol jos mua ei ahistais niin helvetisti et en löyä muuta keinoo sen ahistuksen purkamiseen??

Vitut, ei ne meistä välitä. 
Ku kyse on rahast, nii moni vaikeni..


Ei ku joo, mä oon kunnossa ja muuten vaan tääl osastol.
Mä vaan haluun tietää et vittu ymmärrätsä? Et ymmärrä. 
Miks tääl ei ymmärretä? Mä en jaksa pyytää apua kun sitä ei anneta. Ei ne teijä paskat lääkkeet auta mihinkää. Ne saa mut nukkumaan. Mut onko sekää hyvä ku nään koko ajan niitä vitun painajaisia. 

Kaikki ois paremmin jos mun ei tarviis olla täällä. 


Mun pään sisäl monta tarinaa. Kohta pitää lähtee. 
Miksei välitetä..mitä mä oon tehny väärin? 
Byeskii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3