6.10.2012

Im not alone --


No moi.
Mie oon kotona nyt. Tän päivän kotilomalla, varmaa taas raskasta palata sinne.

> Kanye West - Stronger

Sain nettikiellon viimeviikolla koska kuulema oon kirjottanu tänne liian paljo osastosta. Vituttaa.
Mut joo, enpä sitten kirjota. Ärsyttää ku en pääse pakosti koneelle viikolla enkä viikonloppunakaa jos en sit oo kotona tms.

Huoh. Kytikseltä tuli kirje et se vahingonteko menee sovitteluun just niinku pitiki. Jaja, eikait täs mitää ihmeellistä kerrottavaa oo.

Papu pyörii mun jaloissa...höpsö. Se on kuulemma ollu kauheen seurankipee.

Arvatkaa mitä. Nyt ku en oo kirjottanu, siis ees siel osastol paperille. Mä en oo ajatellu mitään masentavia ja oon ollu sit ilosempi.

Tännekkihhä mä yleensä kirjotan suht raskasta tekstiä mut ehkä nyt voisin ruveta oikeesti kokoomaan näitä palasia tähän elämään mikä mulle on annettu ja rakentaa niistä paloista se palapeli valmiiks.

En vaan haluu koskaan ajatella et jättäisin kaiken tän vanhan taakse, mut en myöskään haluu löytää sitä mun edestä.

Wuaa...

Haluisin päästä kuvailee ku on noin ihana ruska tuol pihal. Mut tänää en ehi ja sillai, no ehkä sit syyslomal. 
Pitäs nähä Tiinaa sillo kans :)
Mut joo nii, ens viikol mutsi tilaa mulle siel HB'ltä ne ihanat vaatteet! Upee huppari&Collarit ja sit semmone normi musta takki. Sit oon ite alottelemassa tekee pipoo, pitäs uuet lapaset ostaa nii oon valmis kohtaamaan syksyn. :D 

Must oikeesti tuntuu  et selviin tästä skeidasta nopeemmin jos en vaan ajattele niit syvällisii. 
'Meikä on pintaliitäjä'
Mut voi olla et mun ei anneta tehä näin. Et mut pakotetaan ajattelee niitä. En mä haluu aatella semmosia. Ja oikeestaan ei mun aina tarvii ees ajatella mitää et alkaa masentaa, se vaa ilmaantuu jostai. Ja nyt oon monta päivää ollu hyvällä tuulella. Et ehkä nyt oon menossa sit ylöspäin. Kenties. 

Saattaa olla et joskus ku mul on aikaa nii muutan blogin ulkoasuu, mut mä tykkään tästä entisestä hirveesti vaikka onki synkkä ja hämyne. 

Ainii ollaan mutsin kaa täs suunniteltu, et kuhan J palauttaa sen meijä pleikka 3 nii laitetaan se olkkariin. Ku meil on Wii olkkarissa mut kukaa ei koskaa pelaa sil, nii sen vois heivata helvettiin. Ja sit siihen tulis se pleikkaja B'llä ois sit se Xbox omassa huoneessaa :) 

Heh, vielki toi viimekuun villivarsa lukemattomana tos mun vieres, voisin ottaa sen osastolle mukaa ja lueskella siel sitä ku siel on kuitenki tylsää. 

" (Work it harder, make it better)
N-n-now that that don't kill me(Do it faster, makes us stronger)Can only make me stronger(More than ever ever after)I need you to hurry up now(Our work is never over)‘Cause I can't wait much longer"
Nii, tää kaikki vaa vahvistaa mua. Tää on nyt uus projekti, parantua. Mut siihen auttaa mun mielestä se et saan ulkoilla tarpeeks, olla eläinten lähellä, olla ystävien seurassa, tutustua uusiin ihmisiin. Haluan tietää et mul on paikka täs maailmas, välil on tuntunu et mä oon ylimääränen...turha tapaus, et mun elämäl tääl ei oo merkitystä. Mitä pikemmin katoisin täält sitä parempi. Nyt musta on alkanu pikkuhiljaa tuntua et mul on paikkani tääl.

Parasta täl osasto ajal on se et oon saanu uusia kavereita, oikeesti. Ollaan jatkettu yhteydenpitoo kaikkien niitte kaa jotka sielt on lähteny. Papu taas säheltää jotai, lähetää kohta käymää ikealla :)
Ja sit laitetaan ruokaa mutsin kaa ja sit käyään metässä Zilpun kaa.

Tjoo, mut nyt myö lähetään. Koitan sit myöhemmin viel kirjottaa ku en ens viikolla kuitenkaa pääse kirjottaa :'<
Kuolen.
Tai tää blogi kuolee. Huoh. Hoovee te idiootit jotka laitoitte mulle sen nettikiellon.
Mut joo, ei millään pahalla.

Moro!
'Where are the plans we made for two?'

I will Survive. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3