13.10.2012

You can do anything you set your mind to



Meillä on se päämäärä. Sinne on päästävä. Se on unelma, tavote, se on kaikki.

Eminem - Lose yourself

Eminem - Not afraid
"And I just can't keep living this way
So starting today, I'm breaking out of this cage
I'm standing up, I'ma face my demons
I'm manning up, I'ma hold my ground
I've had enough, now I'm so fed up
Time to put my life back together right now"

Molemmat yhtiä mun suosikki biisejä.
Voisin tänää muokata blogin ulkonäköö koska tänää on tapahtunu iso muutos. Tänää oon ruvennu kääntää rattia, eli suunta muuttuu pikkuhiljaa, oon pudonnu jonkun aikaa ja nyt seison taas reunalla enkä haluu enää pudota. Nimittäi siitä pudotuksesta ei ois paluuta.

Eminem - Space Bound
"I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon
And I'm aiming right at you
Right at you
Two hundred fifty thousand miles on a clear night in June
And I'm aiming right at you
Right at you
Right at you"


Eminem - Talking to myself
"Can anybody hear me? "

Haluun seistä taas jaloillani, tukevasti maassa. 
Sun kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään. 
Nickelback  - Far away

En oikee tiiä mitä mun päässä liikkuu. Tässä on tapahtunu niin hirveesti. Oon kuitenki onnellinen. On vaan hirveen väsyny olo kun on joutunu ajattelee hirveesti ja tekemään isoja päätöksiä jotka vaikuttaa mun loppuelämän kulkuun.

Toivon että oon tehny oikeita päätöksiä. Mut oon kuunellu sydäntä ja miettiny et mitä tulevaisuus vois tuoda tullessaan. En ehkä osaa näyttää sitä kiitollisuutta mut oikeesti oon ilonen. Ja loppujen lopuks, mun opettaja joka huomas et mul ei oo kaikki hyvin teki ihan oikein. Mun on ollu vaikee tajuta se, ja myöntää se itelleni.
Voi olla, et en huomenna ajattele samalla tavalla. Mut oikeesti se on totta.

7.10 Olin ihan murtunu. Valmis jättää kaiken kesken. Kirjotin kirjeitä.
8.10 tajusin et mul on paikka tässä maailmassa.
13.10 Tein isoja päätöksiä loppuelämäni kannalta, ja toivon et toimin oikein.

Nickelback - Lullaby, kiitti R kun autoit mua.
"Please let me take you
Out of the darkness and into the light
'Cause I have faith in you
That you're gonna make it through another night
Stop thinking about the easy way out
There's no need to go and blow the candle out
Because you're not done
You're far too young
And the best is yet to come"

Avain - Silloin ennen

Mutta joo, huomenna se vaatetilaus Hb'ltä :) Huomenna nään kans Roosaa <3 Ihanaa!
Taijan seuraavaks ruveta projektoimaa tätä ulkoasuu...
mut eka käyn hakee iltalääkkeen.
Nonni, mietin et minkälaiseks mie tän laittasin...syksyiseks...pimee,synkkä? Ei :S Pohjan pidän kyl mustana mut muuten sais olla vähä ilosempi :) Koska joteki tää blogin ulkonäköki aina yllyttää mua.

Nojuup, mut katotaan minkälaiseks mä saan tän muutettua :)
Byeskii!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3