12.11.2012

Beibi anna rakkautta, niin mä elän.

Löyettiin ittemme taas poliisiasemalta.
Äh...saa nähä mitä tapahtuu.
Voi olla että ne ottaa mut huostaan...meidät.

Mä arvasin et tässä käy näin...
Roosaan ei saa yhteyttä, mua pelottaa mitä sille tapahtuu. Sil ei oo puhelinta eikä se pääse koneelle.
Mun pieni enkeli...mä rakastan sitä niiin paljon.

I know,
Caught up in the middle,
I cry, just little,
When i think of letting go.

Mun takia tää tapahtu. Oon pahoillani kaikesta. Mun syy ja R' kärsii. Anna anteeks kulta,.

Väsyttää, ahistaa ja oon surullinen. Mut en kadu, vaikka rikoksia tehtiinki.
Mitähän mä tänään saan aikaan? En varmaa mitään järkevää.
Ollaanks me taas pohjalla? Musta tuntuu että kyllä.
Väsyny...

Juju - Opastaja, rakastan tätä biisiä.
Oikeesti tuntuu et se valo minkä mä näin tunnelin päässä, olikin junan etuvalo.

"Mulla todisteita ei oo, ei oo, ei oo.
Mut vahva fiilis tulevasta." < Nyt ei oo ees sitä.

Riko, revi, rakasta...huuda se ääneen, tavataan illalla.
Saisimpa kulta nähä sut vielä tänään, kertoo sulle miten paljo rakastan.
Tää kesä...

Tiesin kuinka kylmä käy jos et sä mun viereeni jää...taijan lähtee ulos, tupakoitten, terän ja koiran kanssa.


Mikä meis on vikana?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3