5.11.2012

Turhan moni kesken jättää

Ei ahista, ei.
Ei vituta, ei.
Miks tää elämä on tämmöstä? Miks mun elämä on tämmöstä? Miks mun kavereitten elämä on tämmöstä?
Pää on suhteellisen sekaisin, olo jotain: flippaan kohta - kaltaista.
Voi vittu rakkaat, miten teijän poismenoon vois tottuu? Ei mitenkään.
Puhun nyt mun parista frendistä jotka on itsemurhan partaalla..toinen oli koittanu saaha ittesä päiviltä viimeks: eilen.


Haluun paeta todellisuutta. En taho tietää mitä oikeesti tapahtuu. Ne asiat on oikeesti liian kauheita.
Kaikki menee aina vituilleen, mikään asia ei onnistu.

Tunnen epäonnistuneeni, pahasti.
Kyl sä tiiät, jos mä sen tiiän.

Ja mul on yks keino purkaa tätä suruu, vihaa, tuskaa, ahistusta. Oon pahoillani siitä. Mut se auttaa.

'Älä lennä vielä pois, pikkunen.'
Oon yrittäny kertoo näille mun kavereille et ne on oikeesti tosi tärkeitä, et niistä välitetään tääl.
Vaikeeta ja ankeeta.
Kuolema tulee mun silmille.
Voi vittu oikeesti, jos yksikin mulle tärkee menee pois nii meitsi on mennyttä siinä samalla.


Miks multakin pyydetään jaksamista, kun tilanne on tämä?
Oon niin vitun väsyny, eikä kukaan huomaa sitä.
En vittu pysty.

Mitä vittua mä teen?
Haluisin tarttua terään ja lävistää ihoni sillä...katsoa kun verta pulppuaa viiltohaavasta.

Oon pahoillani kulta, ei tää oo sun syytäs. Ja sä tiiät et mul on omat syyni tähän.

Jos tää on ainut keino jaksaa niin se täytyy sallia.
En tiiä mikä mua taas vaivaa, mieli on musta...pala aurinkoo löytyy onneks käsilaukusta (alkoholia+lääkkeitä).



Oikeesti ihan paska fiilis vaihteeks...toivottavasti jaksan huomenna olla virkeempi. 
Otin tänää koulussa 200mg Ketipinoria (mun ilta-annos on 100mg) ja sit panacodin. Ja en oo nukkunu koko päivänä vaik on väsyttäny ihan vitusti.

Voisin kohta lähteä suihkuun ja sit mennä nukkumaan ku pitää huomenna taas herätä aikasi, tosin voisin toisaalta käyä aamulla suihkussa.
Ainii mun pitäs Ziliä käyttää viel lenkillä, en jaksais. Oon niin vitun väsyny ja iha alamais.
Kait se on vaan pakko jaksaa,, vaikka en jaksa. Hassua, ihanku se raja ylittys ja kaikesta rupee tulemaan mulle vaan negatiivisia vaikutuksia.

Ehkä niin.
Mutta joo, minäpä tästä häivyn!
Byeskii..
Rakkaat frendit, yrittäkää jaksaa <3 Voimia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3