6.11.2012

All i want for Xmas is you

Moi! 
Mul on ollu aika kemmanen päivä tähän mennessä. 
Olin koulu ajan ihan lääkkeissä, otin 400mg Ketipinoria, eli 4x annoksen. 
No sit olin aika zombi sen jälkeen ja meinasin nukahtaa matikan tunnille :d Sai oikeesti taistella sitä unta vastaan. Ja silmien auki pitäminen sattu. 
Sitten matikan tunnin jälkee ruokavälkällä olin ihan kanttuvei, varmaa nukuin siinä tai jotai. 
Noo sitpä lähin 12 bussil kotii. 

Vituttaa, meijän koulu aikataulut muuttu nykyään alkaa tasan 9, nii vitun kiva ku mun bussi on tohon aikaan keskustassa ja siitä on semmonen 5-10min kävelymatka. Et kun meil alko ennen aina 15 yli niin ehti ihan kepeesti..
Mie sit varmaan myöhästyn joka aamu. 
Mitähä muuta? Meil on lauantaina koulua :s 

Ulkona sataa lunta o.o 
Toivottavasti tuo nyt kans jäis maahan. 
Tänää pitää käyä siel tallilla, se lupas mulle sieltä paikan mut me sovitaan työaikoja ja semmosta. 

Mun pitäs hakee autosta mun kansio, siel on nimittäi yks paperi minkä tarviin. 
Vähän hassu olo. 
Huomenna tulee ne sossut käymää tääl :s Ihanku ei ois ollu parempaa tekemistä. 



Pitäs varmaa ettiä mun tallikamppeet, ei mitään käryä et mihin mä ne oon piilottanu. :P 
Moro! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3