15.11.2012

Kun mieli on musta, pala aurinkoo löytyy repust tai käsilaukusta

Huomenta! kello 7.19 heräsin puol 7.
En meinannu saaha nukuttua, päässä pyöri liikaa ajatuksia ja sen takii varmaa sit kans heräsin näi aikasin.
Mul on tänää töitä, ehkä ihan hyvä saan ajatukset jonnekki muualle ku näihi masentavii juttuihin.
Mulla on kauheen huono-olo, ja Roosa en osaa vastata sun kysymykseen. haluisin.
Mut tällä hetkellä on liian vaikeeta. En osaa vastata mihinkään tällä hetkellä.
Mulle tuli mieleen et ehkä vois olla ihan hyvä jos menisin takas osastolle, mut en halua luopua "elämästäni" taas.

Itsekäspaska  oon pahoillani. Satutan sua taas. en tee sitä tarkotuksella, mut sun pitää ymmärtää et nyt on taas suunta hukassa.
Oikeesti oon kauheen itsekäs.

Mitenhän tässä käy?
en kestä nähä Roosan haavoja. Mut tiedän et Roosaa sattuu yhtäpaljon nähä mun haavat. Mut en joskus ees vaivaudu peittämään niitä.

En tiiä mitä kirjottaisin, pää lyö tyhjää. En enää tiiä haluunko elää? en haluu elää tätä hetkee. Haluun elää sillon ku kaikki on hyvin.

Mitä mun pitäs tehä et mä saisin mun ajatukset jotenki järjestykseen?
Haluisin puhuu jonkun luotettavan aikuisen kaa, mut en mun äidin.
vielä 5pv siihen ekaan poliaikaan, entä jos flippaan ennen sitä. Ja siel on äiti mukana niin en haluu puhuu näistä jutuista mitkä mun päässä pyörii tällä hetkellä...toivon et jaksan sinne ens viikkoon asti flippaamatta uudestaan.
Masennuslääkkeet, ei tunnu tällä hetkellä auttavan yhtään. Miks siis edes jatkaisin niitten ottamista...?
Tai ehkä mä jatkan, ja koitan uskoo parempaan huomiseen.
En tiedä.

Vihaan tätä epätietoisuuden tilaa pääni sisällä. En tiiä vastauksia yhtään mihinkään.
Haluisin vaan nukkua tän ajan yli, herätä siihen et kaikki on hyvin.
En mä tiiä onko kaikki mun ympärillä hyvin, mun pään sisällä ei ainakaan ole.

Niinku mun ope mulle tiistaina sano: "Nyt sun pitää keskittyä niihin kivoihin asioihin sun elämässä ja tehä semmosia asioita mistä sä tykkäät."
Oon samaa mieltä. Mut en tällä hetkellä pakosti osaa tunnistaa niitä kivoja asoita, voin kyllä yrittää tehä asioita mistä tykkään.
Pitäs koittaa ajatella positiivisesti...kohta on mun synttäritkin ja joulu.
Jos mä vaan pysyisin ilosena..

Voisin lähtee koiran kanssa aamulenkille...kello tulee ihan just 8. 
Äitin ei sit tarviis käyttää sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3