16.11.2012

In this heart of darkness all hope lies on a floor

Se tapahtu niin äkkiä. Kuulinko sun äänen viimeistä kertaa? 
Toivon että kuulen susta vielä. 
Olin rikki ja sä keräsit osat, nyt oon taas rikki. Ehkä jopa niin rikki etten ikinä voi parantua. 
Tiesin kuinka kylmä käy jos et sä mun viereeni jää. Ja mulla todellakin on kylmä. Mä luulin että vaan kuolema voi erottaa meidät. Sä näytit että mä luulin väärin. Oon vihanen, musta tuntuu että sä oot jättäny mut. 


 Mä oon niin surullinen, mä tärisen, mä en itke. Mun sielu huutaa. Mut paiskattiin maahan, niin kovaa että en nouse enää. 
Mä ikäänkuin oon halvaantunu. Millään ei oo enää merkitystä. Millään ei oo väliä. Mulla ei oo enää syytä nousta sängystä aamulla. Mulla ei oo syytä mennä nukkumaan illalla. Mun elämä, se on poissa, mulla ei oo enää elämää. Mä en edes halua elää. 
Mä haluan kuolla, nukkua ikuista unta. Olla poissa!
Mä en kestä enää...mä en haluakaan kestää. 
Mul ei oo enää mitään. Sä olit mulle kaikki. 


Millon mä meen sitä mä en tiedä. Mut sen mä tiedän et kauan mä en jaksa. Ehkä mulla oli vähän toivoo. Mulla oli valonkajo, Roosa oli mulle se valonkajo pimeydessä.
Mutta ei mulla oo sitäkään enää. 
Mulla on vaan demonini ja musta mieleni, muovinen maailmani. 
Tältä ei oo ennen tuntunu. 
Sä laitoit tekstiviestin: 
"Miten menee? Mikä fiilis? Saanko soittaa?"
Vastasin kieltävästi, soitit silti.
Sanoin: En jaksa jutella. Ja sä kysyt: "mitä sä tarkotat?" 
Mitäkö mä tarkotan?! 
Että oon ihan vitun romuna because of u. 
Anteeks. En mä sua voi syyttää. Mä oon syypää tähän. Olin vaan liian paska ihminen. Niin paska että sä et enää haluu olla mun kaa. 
Nyt oon pieni hylätty romukasa pölyisessä nurkassa. Se jota kukaan ei muista, eikä sillä ole mitään tarkoitusta. 

En vaan pysty. Oon liian heikko. Liian heikko kohtaamaan sun äänen. Anteeks siitä. 

Britney Spears - Everytime, kuuntelin tätä Tammikuussa tosi paljon kun oltiin riidoissa. Ja kuuntelen sitä nyt tosi paljon. Kun oon taas yksin. 


Tänään kostan itselleni tämän. Miksi olin niin surkea. Miksi epäonnistuin taas? Miksi olen aina syyllinen. 
Minä olen huomannut, että en osaa pelata elämän peliä...tahdon luovuttaa. En ole kyllin hyvä selvitäkseni. En ole kyllin hyvä. 
Voisimpa olla täydellinen. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3