3.11.2012

Tuuli ei tuule, mutta sade kyllä jaksaa.

Paikka minkä haluisin nähä livenä. Brooklyn silta.

Alkaa päivä kääntyä iltaan pikku hiljaa. 
Illan ohjelmistoo, kitata alkoja kurkkuun ja kuunnella musiikkia. 

Jes, käytiin tänää siel hautuumaalla. Kolmelle haudalle vietiin kynttilöitä, haettiin Jesse kotiin, sit värjäsin mutsin avustuksella R'n hiukset ja äsken tein marjarahkan ja R lähti suihkuun pesemään väriä pois. 
Inhottavan sateinen keli ulkona, jotenki ei mitään inspistä tähä kirjottamiseenkaa. 

Harmittaa, mä en oikeesti ehi nähä mun kavereita tarpeeks. Ku mul on menoja ja niil on menoja. Yks mun parhaista kavereista sai just hevosen ja se viettää nyt tosi paljon aikaa tallilla hyvä jos ehitään kerran viikossa jutella ees facessa tai tekstareil. 
Enkä mä haluu tuppautuu sen elämään. 
Luokkalaisista joka ikinen on mun kaveri mut niitä näkee vaan koulussa, eli tällä hetkellä 2krt viikossa. 

Ahistavaa tää tämmönen, tuntuu et ihmiset katoo ympäriltä. 
2 mun entistä tosi hyvää ystävää, ei enää ehi pitää yhteyttä ja mun yrityksistä huolimatta meijän tiet menee ihan eri suuntiin. Tuskin enää tavataan :< 
Mä toivon et oisin osannu hoitaa nää suhteet paremmin. Koska jossakin mun on pitäny tehä virhe. 

Ulkona on kylmää, pimeää ja koleaa. Mut silti haluisin mennä sinne, olla siel. 
Tuli taas mieleen et oonko kenties parin vuoden päästä veljeni monttubileissä. Toivottavasti se ei mee siihen.

"Ja elämä on helppoo silloin kun on joku josta pitää kii."
Musta oikeesti tuntuu et kaikki joista haluun pitää kii lähtee pois mun elämästä. 
Onneks on R. 

Hmm...mitähä sitä tähän iltaan vielä keksis. 
Huomenna on sunnuntai :s Ja sitte onki jo maanantai. 
Ja arki jatkuu huoh. 
Mut jos nyt elellään päivä kerrallaan ja eletään joka päivä niinkun se olis meijän viiminen. ;) 

Kevät-biisiä tässä hoilaan :3
Tää on niin ihana biisi, tän nuotin kössin osastolta.
Muahahaah!

Ei mul muuta...Byeskiii! ^




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3