11.11.2012

Se satuttaa

Eilen saunassa mä näin ne R'n jalat, viiltoja täynnä. 
Tuli ihan paska olo. Sit mietin et varmaa toisin päin sama homma. 
Mua ahistaa. Haluisin pysäyttää ajan, siihen et ois hyvä fiilis vaan me kaks. 

Oon pahoillani siitä et oon viillelly..taas. Mä koitan lopettaa sen mut välil tulee semmone olo et siitä ei pääse muulla tavalla pois. 
> Kai sä joskus viel ymmärrät. 

Oon niin väsyny, jaksaminen on vaikeeta. 
Ja tiedä se et tääl on joku joka rakastaa ja välittää. 

Haluisin juomaan...tehä jotain laitonta. 
Toine puoli musta haluis vaan pois. 

Eilen ku oltiin siel teatteris, sä menit heti hiljaseks kun S tuli sinne. Olit poissaoleva ja vaivaantunu. 

Ens viikko pelottaa mua, jaksamisen kannalta.
Olo on semmonen et oon ihan kuilun reunalla ja saatan tipahtaa minä hetkenä hyvänsä...

En jaksa kirjottaa. Nyt ei vaan kiinnosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3