13.11.2012

Muuttaa mieltäs mä en voi

Huoh *syvä huokaus. 
Nähtiin tänää R'n kaa koulus. Kuulin pelottavia uutisia, mm. että mahdollisesti jompikumpi meistä joutuu vaihtaa koulua. 
Open kaa oli keskustelu, ja se näytti mukavan puolensa siinä. Ja iltapäivällä oli sählyä, se oli kivaa. Päästiin 15 vaille 2 koulusta mut olin kotona vasta 15.03
Sanoin sille et mul on ollu vähä hankalaa, niin ku onkin..itteni kanssa taistelua jälleen Viivi vs. Terä 
Tähän mennessä terä on voittanu lähes aina. Mut sitä en opettajalle kertonu. 

Oon tosi harmistunu. 85%  varmuudella R joutuu laitokseen...itestäni en tiiä. Mut sil oli se koe aika, eikä ois saanu tulla yhtään mitään poliisi/sossu juttuja. 
Mun vika...anteeks rakas. 

'Se päivä vielä koittaa kun kahleet riisutaan, ja rakkaus voittaa pimeyden kirkastaen.' 

En oikee tiiä mitä mun päässä liikkuu. 
Mun ja Roosan tapaaminen yritetään kokonaan estää. Mut eikö ne tajuu et siitä ei seuraa mitään hyvää,, vaan täydellinen sotatila. Me ei voida suostuu semmoseen...meitä ei saa erottaa, voi tulla ruumiita.

En pysty, mä en vaan pysty. Oon taas väsyny, masentaa ja ahistaa
Vihaan itteeni tällä hetkellä...liikaa.
Oon epäonnistunu ihmisenä, oon pilannu monen ihmisen elämän mua erittäin hyvin kuvaava sana:
S Y Y L L I N E N

Taidan tatuoida sen joskus vartalooni. Mikäli oon sillon joskus viel tääl maanpäällä. 


Todellisuus, menneisyys, muistot, unet = Kaikki ne on ihan sekasin mun päässä. En tiiä onko joku juttu tapahtunu oikeesti, en muista missä järjestyksessä asiat on tapahtunu...jos ne ees on tapahtunu. Luulen jotain unia todeks, ja todellisuutta uneks. 
Mulle sanottiin et mun todellisuuden tajua ei saatu testattua, joten ajan kanssa näkee onko sitä.
Musta tuntuu että se on heikentyny aika radikaalisti, mikäli siitä on mitään jäljellä.
Mulla menee päivät, viikot, kuukaudet, vuodet...ihan sekasin. 


Kauanko tää jatkuu? Tää piina? on semmonen tunne et en jaksa tätä kovin kauaa. 


'Mieti mitä pelii pelaat. Kohtaat itses joka päivä, ja sinä päivänä kun delaat.' 
Pitää oikeesti miettiä. Ihan vitun kovaa. 
> Leijona  - elän ennen kuin kuolen
"Sun sydäntä se raastaa, elämä vituttaa
Löydät ittes maasta, johon tuska sut tiputtaa
Täältä tahdot pois, koska sä et enää jaksa
Lipun nollataksa, eihän kuoleminen maksa
Mut se käy vaan yhteen suuntaan, sitte kai sä senki tajusit
Kerran lähet pois, et pääse takas vaikka haluisit
Et mietihän tarkkaan ennenku sille tielle ratkeet
Tiedän miten helposti siivet unelmilta katkee
Partaterä kiiltää, kuolema silmis siintää
Nyt seisot kylpyhuoneessa, aikeis rantees auki viiltää
Ja näät peilist kasvos, kenties viimeistä kertaa
Koht nukut kylpyammees täynnä verta
Nukut ikuista unta, jää paljon tekemättä
Asioita kokematta, paljon elämää elämättä
Eli mieti vielä kerran, pystyks oleen sitkee
Vai jätäks sun äitis yksin pimeeseen itkeen"

Anteeks rakas...
> Juju - Opastaja

väsyttää...haluun tietää mitä tapahtuu. 
Taijan lähtee ulos selvittelee päätäni. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3