1.11.2012

Happines where are u?

Koko päivän oon ollu ahkera ja ilonen. Tein kaikki hommat mitä olin suunnitellukkin. Mut äsken, kun katoin ikkunasta kun veli lähti tukihenkilösä kanssa harkkoihin, mulle tuli semmonen olo et oon yksin. En tiiä mitä mä sillä tarkotin, yksin kotona? Yksin maailmassa?
Mut kuitenki kauheen yksinäinen olo.

Millon mulla on eka aika avopuolella...sitä en tiiä. Pelottaa kun en tiiä millon pääsen juttelee. Pari viikkoo, voi  olla et flippaisin. Illat on mulle aina tämmösii illalla jään pyörii murheisiin.

Hmm...pitänee varmaa mennä ruokkimaan koira.
Uu...Kassu tuli kotiin :>
Pientä piristystä, ei tarvii olla enää yksin jeijjeiijj..!

Mut byeskii!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3