1.11.2012

Saako jo sanoa talvi?


Huomenta!
En eilen ehtiny kirjottaa mut kirjotan sit nyt lyhyesti eilisen tapahtumia.
No aamul kun heräsin kävin hakee aamulääkkeen ja sit mut käskettiin pakkaamaan ja tekee ne mielialatestit viel. No sit kävin koulus 3h ja sen jälkeen oli lounas ja mun hoitokokous alko sillo 12. Siel oli mun kontaktihoitaja, lääkäri, mun 2 sossua, jukka, äiti, minä ja sairaala sossu. Eli suhteellisen paljo porukkaa.
Ööö...mitäs sitten. No joku tunti siinä varmaa meni ja pääsin kotii <3
Jukka tosin sano että: Huomenna (tänään) kouluun.
Mut joo en kyllä menny, koska äiti ei ehtiny hakee mun lääkkeitä eilen nii en saanu yöllä nukuttua.
Ja en oo saanu viel mun masennuslääkettäkään :s
Ja mul on kauhee päänsärky.

Nojoo, mut eiliseen jos viel palataan. Ajeltiin kaupankautta kottiin, kaupasta löydettiin vaikka mitä kivaa: Hiusvärit, vedonestovaljaat Zilille, kynttilöitä, jouluvalot.
Pitäs ne kynttilät käyä viemäs hautausmaalle Perjantaina.

Jännää, tänää on vuoden 305 päivä. 60 päivää jälellä :) Aika menee nopeesti.
Tosin mullon ollu vähä mopo karkuteilla tänä vuonna nii en ihmettelekkään.

"Joskus täytyy jarruttaa että elämä voi taas kulkea eteenpäin"

Viel eilisestä, nii käytiin ulkona Zilin kans kaukalossa. Se sai olla siel vapaana ja oli tosi hauskaa. Siel oli ehkä 25cm lunta ja paikoin jäätä siinä alla nii meitsiki lenteli siellä iha vitun monta kertaa :D 
Koiraki pyllähteli. 
Mut nii, sit illal ku olin käyttäny Zilin viel iltalenkillä nii värjättiin mun hiukset väri oli: manteli suklaanruskea. 
Ja mun mielest tää on aivan ihana! 

Mut nii en saanu niitä lääkkeitä eilen niin yökin meni aika rauhattomasti, mun oli vaikee nukahtaa ja pyörin koko yön ja torkuin välillä. 
Aamulla tääl oli aivan kauhee metakka ku mutsi alko herätellä Bonxia joka oli nukkunu pommiin. 
Mut sit nukuin aamulla ehkä tunnin ku tyypit hiljeni. 

Jees, kun heräsin joskus 10.15 eka ajatus "Täydellinen aika Ruususen herätä" Sit naureskelin sille hetken :D (sekasin?) 
Oonks  mä hullu ku huilusta tullu? 
Joka tapauksessa, olin ilonen kerranki herätessäni vaikka oliki jo sillon kauhee päänsärky. Nousin sit sängystä harjasin hiukset ja menin pesee kasvot ja ihastelin hetken upeeta hiusväriä ;) 

Sit tulin tähä koneelle ja semmosta. Hirveempii en oo viel ehtiny tekemään. 
Tämän päivän ohjelmistossa olis: 
- purkaa laukut
- siivota huone
- siivota papun häkki
- järjestellä vaatekaappi
- tehä ruokaa
- hoitaa koiraa
- ottaa rennosti

Jees, mutsi lähti hakee mulle niitä lääkkeitä. Ois eilen pitäny käyä ulkona kuvaa ku oli niin talvinen sää, nyt tuol on keli nollassa ja lumet sulaa :/ Ja eilen piti käyä kirjastossakin mut se olikin kiinni...pyhpah, no onneks meiltä löytyy kotoo paljon kirjoja. Ne on äitin mut meijän kirjamaku on tosi samanlainen niin tykkään lukee noita sen kirjoja. 

Jooh, iloista Marraskuuta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3