7.11.2012

Talvi aamu =


Heräsin 9 maissa, samantien huomasin että (lumet on vielä tallessa;>) mun kurkku on kamalan kipee. Siihen sattuu koko ajan :s
Mul ois aika paljon tekemistä, olin ahkera jo aamulla ja sain mun vaatekaapin järjesteltyä kun olin onnistunu sen jo sotkemaan.
Vielä pitäs:
- Imuroida
- siivota Papun häkki

Ja tietenki käyä Zilin kaa ulkona.
Oon ollu tänää tosi ilonen, kaikesta huolimatta.
Vähä jännittää eka työpäivä :)

Oon miettiny et pitäskö mun alottaa ratsastus uuestaan :)
Koska arvatkaa mitä :D Ens kesänä, me muutetaan maalle. Tai siis äiti muuttaa, ja minä siinä samalla ennen ku lähen opiskelee, ja ens kesänä me ostetaan hevonen!
Wuhuu.
Mut joo, Jugga-ope soitti mulle just :s
Sano et se tulee tänään käymää mun työpaikalla.
Ja eilen ku lähin 12 koulusta, (olevinaa hammaslääkäri) Nii se kysy et "mikä se sun hammaslääkärin nimi on?"
Sanoin sit et en minä muista ja se sano et "minä ootan jos sinä käyt ettimässä sen lapun.." olin sillei ööööö? En minä tiiä missä se lappu on. :D
Se on oikeesti tuol jääkaapin ovessa mut mulha on oikeesti vasta Tammikuussa se hampilääkäri en halunnu jäähä eilen yksin sinne koululle.

Olin muutenki iha lääkkeissä sillon :s
Vituttaa oikeesti, miks sen jukan pitää tänään tunkee sinne mun työpaikalle. Ois tullu vaikka huomenna.
Oon ehtiny olla siel tunnin ku se tulee :s Nii kiva.
No ei voi mitää.

Viime uusivuosi :p 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3