8.11.2013

Auto on pakattu onnellisilla #

Moikka! Ollaan siis nyt onnellisesti (vihdoinkin) kotona K-vedellä. Matka oli pitkä ja kävi kyllä väsyttämään :) Mulla rupes särkee päätä hirveesti ja äitillä ei oo täällä mitään särkylääkkeitä. No laitoin kylmägeeliä niskaan, käyn illalla saunassa ja äiti hieroo miun niskaa ja Noora hieroo miun selkää (kävelemällä mun selän päällä). Nii, oon tänään kuvannu Myday- postausta varten aamusta asti. Kun oltiin Ikealla niin en jaksanu siellä kuvata hirveesti. Mutta on sieltäkin vähäsen kuvamateriaalia. 
Meijän mukaan Kuopiosta lähti Noora 6v, minun serkkutyttö. 
Aattelin tehä huomenna heti aamusta sen tän päivän Mydayn tai sitten teen sen tänä iltana ;) Kahtoo nyt. En tiiä onks parempi, että kuvailen nyt siihen asti, että meen nukkumaan. Silleenpä mie sen varmaan teen. Joo. 
Mutta ollaan siis hengissä ja kotona. :) Huomenna saatte sen kuvapostauksen tästä päivästä!! <3 
Öitä!! 


Mun horoskooppi tänään: 
Perjantai 08.11.2013
Suhdetta voi parantaa kommunikaatiolla. Jollet tiedä mitä sanoa, luota siihen, että voitte kommunikoida vain olemalla yhdessä. Sanat tulevat ja menevät. Hiljaisuus on ikuista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3