25.11.2013

Herääminen on helpompaa kun pääsee heti aamulla tallille #

Moi, tänään mulla siis alko ´työssäoppimis' viikko. Heräsin 4.48, meniin suoraan suihkuun...sitten söin aamupalaa ja pakkailin mun kamoja ja laiskottelin hetken sohvalla. Sitten mun pitikin jo lähtee venaa bussia. Bussii en joutunu oottaa ku ehkä 5min. Siel oli vaan kaks jannuu mun lisäks ja se ajo ihan suoraan ylämyllylle ei menny ku viitisen minuuttii. Sekoilin jotain siellä bussissa ja mietin, että Jonna tulee hakee mut vasta tunnin päästä. Kun olin shellillä tajusin et ei hitto, eihä täs oo ku vartti että se jonna tulee. Jostain syystä luulin siis olevani tunnin etuajassa vaikken ollu. 
Tallilla touhuttiin kaikenlaista karsinoiden siivouksesta ja vesiämpäreiden pesusta...uusien satuloiden koeratsastukseen ja Dozan juoksutukseen sekä kengityksen seuraamiseen. Puuhaa siis riitti. Ajettiin vettä ja heinää tarhoille, tarhattiin hevoset ja loimitettiin...semmosta normaalia. 
Huomenna varmaankin minä pääsen juoksuttamaan Dozaa ja palautellaan Nallen päähän ajamisen salat. 
Meinataan tällä viikolla touhuta mahollisimman paljon noitten hobusten kanssa. :) Niillä on nimittäin tosi paljon virtaa tälleen talven kynnyksellä. 

Tällä hetkellä mua väsyttää tosi paljon ja ajatus katkee kokoajan. 
Käytiin Jukan kanssa ostamassa mulle synttärilahja tälleen etukäteen. Sain sen minkä halusin eli kamera-jalustan. Ja sit ostettiin sukkia. :) Saatanpa ottaa kuvauskalustoni jo huomenna tallille mukaan. 
Mä oon nimittäin klo 7-20 tallilla :P 
Pitkä päivä luvassa siis. Kyllä mä jaksan, mutta tulee uni sitten helposti illalla. 
Jjoop. Suunniteltiin kans viikonlopulle vähä semmosta että käytäis valokuvaamassa vähä tuol keskustassa. Siel on semmosii paikkoja missä haluisin käyä nimittäin. :) 
Ensviikolla ku meen kotiin niin voin tehä sitten semmosen koostevideon tästä mun työharjottelusta. Se tulee sitten mun blogin joulukalenteriin jollekkin päivälle. ;)
Nyt ku mie sain sen kamerajalustan nii ei tarvii koko ajan olla kuvaajaa ku riittää että painan napista ja video lähtee pyörii, kätevää!  

Joo, salkkarit alkaa kohta ja mulla on hirvee jano. Pakko kait lähtee tästä koneelta pikkuhiljaa vaikka mulla on vielä tietokone aikaa jonku verran. ;) 
Pitäkeehän mukava viikko, viettäkää paljon aikaa ulkona ja ottakaa valokuvia hetkistä jotka haluatte muistaa pitkään.!!! 
Ystävyys lämmittää <3 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3