21.11.2013

I high fived your face #

Nonii, olin siis eilen tallilla. Alleni sain tupsujalka tamman nimeltä Bani. Eka kerta kun menin Banilla, ja neitihän oli vallan hieno. Vaikka sen ravi tuntu lähinnä töltiltä sinne selkään ja sillä on rungoton satula mikä tuntuu minun mielestä lähinnä nojatuolilta :D
Tehtiin avo- ja sulkutaivutuksia ja ratsastettiin hevosia kevyeks eestä. Bani yritti painaa kädelle jonkun verran ravissa. Bani ei oo hirveen osaava vielä niin mulle riitti se, että se meni muutaman askeleen avoo tai sulkua, sitten suoristus palkinnoks :) Laukka ympyrätkin neiti kulki nätisti, vaikka niissä on sille aika paljon haastetta. 
Olin vasta kymmenen jälkeen mehiksessä ja mulla oli niin kylmä ku rupesin nukkuu et oli pakko säätää lattialämmitys täysille ja nukkuu kolmen peiton alla ja fjäll råvenin karvahattu päässä :D 

Mulla on tänään aika paljon ohjelmaa. Meil on siivouspäivä, mehis-ilta ja mun pitää ohjaajan kaa käyä läpi Assu-asioita ja käyä ostaa viikonlopuks ruokaa pekuun. 

Huomenna sitten varmaan vaan loikoilen siihen asti että äiti tulee ja sitten touhuillaan kaikenlaista. 
Tääl oli aamulla -3 pakkasta :s 
Ja tallilla oli kans eilen illalla pakkasta. 
Vanhoja kuvia päivän iloks ;) <3
Zili pentuna <3
Papu
Papu, kävi röökillä :P 
En tykkää aamuherätyksistä -

Zili viime syksynä 

Zilppu viime syksynä 

2 kommenttia:

  1. aws ompa zili ollu pentuna söpö ! ja on siit kasvanu komee koira :)
    hahah toi herätyskello kuva :DD

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3