29.11.2013

Elämä on ihanaa - työviikko takana

Helou, nyt on työviikko takana. Viikkoon mahtui kaikenlaista, siitä ei pääse mihinkään että oli aivan super mukavaa! Olihan se työ fyysisesti rankkaa, mutta kyllä sitä jaksaa kun työ on mieleistä! 
En jaksa kertoo joka päivästä mut muutamana päivänä olin parhaimmillaan 14 tuntia tallilla putkeen :D 
Torstai oli aivan super, käytiin aamupäivällä maastossa mie menin Pilkulla tulomatkalla otettiin kunnon laukkapätkä ja annoin Pilkun juosta niin kovaa kun se halus. Ja kyllähän se juos. Torstaina meillä oli tallilla kanssa hoitsuhuplaa, meillä oli tosi mukavaa. Sain Doza tamman toiseksi hoitsuksi. ;) Odotan innolla Dozan kanssa työskentelyä ja meijän suhteen kehittymistä. Dinan kanssa ollaan jo ihan vanhat tutut ja se luottaa muhun paljon. 
Meillä oli sit eile illalla leikkitunti missä meillä oli joukkuekilpailu, meijän ryhmän ratsuna oli Nalle. Mie, Petra ja Henna tehtiin hirvee sotasuunnnitelma miten voitettas mutta meitsin osalta ei sitten oikein toiminu se homma, putosin 2 kertaa peräkkäin :D Eka ihan kummalliseen asentoon ja sitten selälleni. Nauratti niin paljo etten meinannu päästä takasin selkään. 

Hain tänään mun Horzen paketin ja oli pakko sovittaa sitä takkia, joo se on täydellinen. Pistän sen kuitenkin pukin konttiin. Sitten sieltä tuli myös valkonen B//Vertigon huopa, aivan ihana. :) 

Joulukuu lähestyy uhkaavasti enkä oo ollenkaan varma pystynkö toteuttaa tänä jouluna joulukalenteria, koska en ehi käyä jokapäivä koneella :( Mutta oon miettiny, että pitäisin teille adventtikalenteria tänä vuonna joulukalenterin sijaan. ;) Ois ees jotain pientä extraa. 
Meijä tallilla ois luultavasti lähössä porukka Helmikuussa kattomaan Apassionataa, toivottavasti pääsen mukaan ja matka voidaan järjestää. Oon unelmoinu sinne pääsemisestä jo monta vuotta! 
Ois aika huikeeta! Ja oon päättäny, että ens syksynä meen kans HIHS:iin. 

Huomenna meen taas tallille, illalla käyn ehkä valokuvaamassa jos jaksan. Jalatki on ihan puuta, ja jokapaikka jumissa nii pitää kahtoo että makaanko sittenkin vaan sisällä loppuviikonlopun. Ens viikolla onkin sitten vaan 3 päivää koulua! Apua! Meillä on 9.12 kotsan lopputyö, ja mulla on assu kans sillon. Mitä mä tekisin siinä lopputyössä, onko ehotuksia. Voi olla joku jälkiruoka, menu tai ihan vaan ateria. Haluun tehä jonkun missä on haastetta! Jospa sitten saisin paremman numeron. Sain muuten TET arvioinnista mielestäni tosi hyvät palautteet. Oon ylpee itestäni, että jaksoin näin ahkerasti koko viikon. Nyt on pari lepopäivää ansaittu! Miun veli muutti takasi äitin luo. Ja ens viikonloppuna ollaan koko kööri sitten äitin luona <3 

Pilkun kaa maastossa! <3
Elämä on ihanaa. Oikeesti, kaikki menee just nyt niin hyvin. Mä oon onnellinen. Life's great!!
Kirjotan huomenna lisää, jos hyvin käy...saatatte saaha kuvia huomisesta tunnista jos löytyy kuvaaja. 

Mie ja Nalle viime Lauantaina! 
Hyviä viikonloppuja kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3