15.11.2013

Friday, my second favorite F word #


Moikkelis, joo kuten tavallista onnistuin eilen liikkatunnilla taittaa nilkkani sulkista pelatessa ja nyt se on ihan vammanen ja kipee. :D 
Käytiin eilen pelaamassa biljardia, voitin 2 ja hävisin 1 erän.
Ihana päästä viikonlopun viettoon. Aattelin tänään ottaa rennosti, en oo varma jaksanko lähtee kuntosalille tänää treenaa. Pitäis varmaa käyttää kaikki vapaa aika sukkien neulomiseen niin saan ne ennen vuodenvaihdetta kaikki valmiiks. 
Mä meen tänää meijä koulunkäyntiavustajan kanssa kahville kun oon kirjottanu semmosta koulupäiväkirjaa mitä se aina sitte lukee. Ja perjantaina voi päästä hyvin menneestä viikosta palkkiona kahville. :) 
Heh. Huomenna mulla onkin sitten ratsastustunti ja tallipäivä. Illan varmaan vaan makaan sohvalla ja neulon sukkia. Siinä sitten samaan aikaan yritän kahtoo jotain ohjelmaa sivusilmällä. 
Ihanan että kohta on joulu, täällä muuten sataa justiisa lunta. 
Vähä päälle 3- viikkoo et mulla on se assu. Uiijjuij, ja jouluunki vaan joku kuukausi. Tulispa jo lumet :) 
Mulla on viikolla 48 TOP jakso, meen tallille. Oon varmaa jo kirjottanukki siitä. 
Ekalla tunnilla mulla oli äikän kielenhuolto koe, sen piti olla pieni niin siinä oliki 4 sivua :D Kait se meni ihan kohtuullisen hyvin.

Minkäslaisia viikonloppu suunnitelmia teillä on? 
Luultavasti heilun viikonloppunakin kamera kädessä jos satun jossain käymään. 
Tuntuuko teistä koskaan siltä että viikonlopussa saisi olla ainakin yksi päivä ja yö enemmän. Viikonloppu kuluu aivan liian nopeasti sillonkun on mukavaa. :) 
Mun mielestä parhaat perjantait on niitä kun pääsen lähtee junalla tai bussilla kohti kotia. <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3