7.11.2013

I got a good feeling

Moikkelis, oon koulussa ja mul on nyt niin vähä aikaa etten ees yritä ruveta kirjottaa mitää eilisestä tunnista. Mutta ai että muuten väsytti olin eilen sängyssä vähä yli kymmenen ja taisin kyllä nukahtaa heti. Tänään on sit viikon ainoo päivä kun ei oo mitään ihmeempää ohjelmaa. Aattelin tehä suursiivouksen omaan huoneesee, pelata vähä pleikkaa, kahtoo telkkaria, pestä pyykkiä, pakata kotilomille ja käyä läppärillä kirjottelee vähä laajemmin eilisestä tunnista. Viikonloppuna saatte sitten vähä semmosen "yllätyspostauksen" niistä mun ajatuksista ja aattelin tehä kans mydayn lauantailta, tai mahollisesti perjantailta jos suinkin vaan ehin. :) Toisaalta toi perjantai vois olla vähä kiinnostavampi kun mul on sillon aika paljo kaikkee menoo niin eiks se ois ihan hyvä? Kuhan muistan pitää kameraa mukana heti aamusta asti.
Nyt kun kansainväliseen rokotusohjelmaan lisättiin se HPV rokote, joka siis ehkäsee kohdunkaulansyöpää, niin kuinka moni on ajatellu ottaa sen? Itse ainakin otan. Koska oon kuullu, että se oikeesti suojaa siltä tartunnalta. Ja samalla saahaan kans jäykkäkouristusrokotteen tehoste. :)

Huhhuh, meil on tänää 2 vikaa tuntii liikkaa. Se vika tunti ollaan punttiksella. En varmaa tee tänää mitää ihmeempää treeniä aattelin venytellä ja ottaa sen aika rennosti. :)
Ihana huomenna kotii, ja näkee kahta parasta kaverii <3 En malta oottaa.

Mulla on tänää matikan pienryhmä tunti mistä en pahemmin digaa. Mutta aattelin ottaa itteeni niskasta kiinni ja mennä sinne. :) Kaipa mun on sielläki käytävä vaikka välillä tuntuu vähä hankalalta.
Voi juma, alko tulee keskusradioista joku jeesuksellinen aamunavaus. Hitto, mie en oo mikää uskovaine. Mutta kyllä mun puolesta muut saa uskoo ihan siihe mihin haluaa. :)

Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3