6.11.2013

Met-et-prop-but-pent-heks-hept-okt


Moi, en kyllä muista mikä päivä oon kirjottanu viimeks mutta eipä tässä mitään ihmeempiä oo tapahtunu. Maanantai meni hitaasti ja mua väsytti aika paljon koulussa sitten illemmalla käytiin kuntosalilla. Eilen mulla oli tallipäivä ja pieni vitutus päällä ennen ku pääsin tallille ku mua kohtaan on yksikössä pari mun "kaveria" ruvennu käyttäytyy tosi typerästi koska oon mun toisen kaverin puolella jota ne kiusaa. Hohhoijjaa, ja jätkät on 16-vuotiaita. Miks ne ei käyttäydy sit silleen?
Eilen sato vettä kokopäivän mikä kans veti mieltä vähä matalaks.
Tallille menin kuuen maissa ja soitin siinä Roosalle, ja sit rupesin siivoilee karsinaa mikä oli ihan tosi likanen ja sieltä sai roudata sitä kusta ja paskaa useemman kärryllisen pois. Sit pesin juomakupin ja täytin sen ja laitoin ruuat valmiiks. Just ja just sain kaikki hommat tehtyy silleen et ehin omalle tunnille. :D
Menin Remulla pitkästä aikaa koulua, ja aluks se tuntu haluttomalta taipua mutta puolessa välissä tuntia kun kokosin ravia niin se alko tulla hyvin tuntumalle ja silleen sitten sain sen hyvin menemään loppua kohti. Meil oli semmosta hidastemposta tarkkuutta vaativaa puomi tehtävää. Et pysähytää just puomi eteen että seuraava askel ois yli. Sitten toinen jalka yli, jalka takasi ja eteenpäin. Sit vika tehtävä oli semmonen että tultii keskelle puomia ja sen yli mentii niin että se jää keskelle hevosen mahan alle. Sit väistätettiin vasemmalle aina yks askel etuosaa ja yks takaosaa silleen, että päästiin se puomi loppuun asti silleen väistämällä. Remu tajus sen idean aika nopeesti ja sitten teki suoraa väistöö siinä puomilla aina. Kyl se oli tosi kiva sit loppuun :)

Tänään mulla on kans ratsastus, kellähän meen? ;)
Meen viikolla 48 TOP:iin tonne meijä tallille. Ihanaa <3
Ja tänä viikonloppuna kottii, ai että. Huippua.
Ja sitten, meijä yksikön johtaja ja vastis tilas multa yhteensä 3 villasukat, yritän tehä ne ennen jouluu ja sitten kans äipälle. Ne on kyllä ehdottomat ykköset ne äitin sukat :D Aattelin tehä 1 tilaussukat, sitten äitille ja sitten ne 2 muut.
Ja ehkä sit ensvuoden puolella saan viel itellenikin tehtyä sukkeloiset ja huivin.
Ihana nähä kans isoveljee, toivon et se sais tsempattua koulusa suhteen ku sil on alkanu mennä aika lujaa alamäkeen. Aattelin joku päivä kirjottaa semmosen vähä isomman postauksen mun mietteistä, siihen liittyy mm polvia myöten kurassa rämpiminen. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3