14.11.2013

Tää on liian kylmä maailma jos kaikki tunteensa pakastaa #


Keli oli hyvä, ulkona ei satanu vettä ja taivaalla pilkisteli kuu pilvien raoista. 
Nyt se tapahtu, hevonen liikku kivasti ohjan ja pohkeen välissä. Palaset loksahti kohdalleen. Kaikki meni nappiin. Hetkeekään ei hevonen tuntunu huonolta. Se kuunteli tosi tarkasti ja teki parhaansa. Pystyin istumaan rennosti ja ilman, että puristin jaloilla. Kyynärpäistä löyty eilen rehellinen jousto, kädet oli paremmat kun koskaan ennen. Se fiilis oli niin mahtava. 
Ratsuna mulla oli Dina, huippu tamma. <3 
Ilta meni mukavasti tallilla, ehin tehä kaikki hommat mitä pitikin. Otin kameran mukaan ja nappailin kans kuvia siellä tallissa. 
Olin yksikössä vasta klo 22 maissa. 

Ja joo, juttelin eilen mun omiksen kanssa. Ja se asia todellakin tapahtu mitä oon oottanu, sain ne hyvät uutiset. To, pe ja ma meen bussilla kouluun. Tiistaista lähtien molemmat matkat -> kouluun ja pois. 
Tää on ollu mun yks tavote mitä kohti oon edenny. Nyt oon päässy siihen tavotteeseen, kohti seuraavaa joka on itsenäiset ulkoilut. :) 

Tänään mulla on 14 asti koulua. 2 vikaa tuntia on liikkaa. Sitten meillä on tänää mehiksessä siivouspäivä ja mehisilta, me mennään varmaan pelaa biljardia. :) 
Sitten illalla aattelin vaan neuloo vähän ja ehkä kertaan vähä huomiseen äikän kokeeseen. 
Mulla on ollu ihana viikko. Toivottavasti tää jatkuu...

Mutta, meillä alkaa tunti. Niin pakko lopettaa. Yritän ehtiä kirjottaa tänään vielä laitoksen läppärillä jonkilaisen postauksen. Joku päivä teen semmosen kuvapostauksen viimeaikasista valokuvailuista. 
Oon onnellinen. ^^) Luv u all!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3