10.11.2013

Life's what you make it #

Joo, kotiloma on taas hujahtanu liian nopeesti. 
Viikonlopun pitäis olla ainakin puolet pidempi niin siitä ehtis nauttia kunnolla. 
Mulla on ollu niin paljo hommaa etten oo ehtiny kirjottaa siitä yhestä jutusta mistä meinasin. Mut kyllä mie siitä kirjotan vielä :D 
Täällä meillä sataa vettä, ärsyttävää. Ja itseasiassa kyllä täällä sato luntakin kun käytiin lenkillä. Mut ei se maahan jää. 
Mun pitäs ratkasta yks mun villasukka ongelma kuhan tässä joutaisin. :) 
Joo, eilen opin taas jotain uutta mun kamerasta ja sain aikaan aika kivan kuva. Porukat ei oikee innostunu kun ryntäsin huoneeseen ja halusin jonkun takapihalle heiluttaan taskulamppua :D 

Vähäkö olin onneissani kun onnistuin. :D Tänä uutena vuotena saan varmaan kans tosi kivoja kuvia kun oikeesti hiffasin ton suljinaika jutskan. Tästä kyllä täytyy kiittää > tätä <.
Jeps... 
Piti käyä antaa Nooralle syömistä :) 
Mää oon jo pitkään toivonu yhtä juttua, katotaan josko se toteutuis lähiviikkoina :P 
Ettepä ikinä arvaa että mikä se juttu on...
Mutta, nyt mä selvitän sen sukkaongelman ja rupeen sitten pakkaamaan. 

Moikkaa! Ainii, uusin Hippos oli tullu eilen. Selasin sen nopeesti läpi. Tosi mielenkiintosia juttuja siinä :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3