13.11.2013

Hurskaisen påika

Eilen oli kyllä ihan täydellisen ihana ratsastussää, sato vettä taukoamatta. 
Menin tallille, autoin siinä pari ratsastajaa tunnille ja menin siivoo Dinan karsinan, pesin juomasankon ja täytin sen ja pistin ruoat valmiiks. Kerranki jäi mukavasti aikaa jutella sitten omien tuntilaisten kanssa siinä ennen tuntia. Unohin ottaa mun softshell takin mukaan niin menin sitten tallin sadetakissa. 
Menin Nallella, ja tehtiin tunnilla paljon temponvaihtelua, Nallukka rupes toimimaan kviasti. Ja se on mulle erittäin haasteellinen hevonen ratsastaa muotoon, en oo vielä ihan oivaltanu sitä Nallen nappulaa. 
Kuitenkin tunti meni tosi kivasti, onneks laitoin kannukset jalkaan niin ei tarvinnu tehä jalalla hirveesti töitä. Nalle oli aluks aika raskas edestä, mutta sitten kun sain sen heräämään niin se keveni tosi paljon. 
Tehtiin raviväistöjä ja laukka-käynti siirtymisiä :) Oli tosi kiva tunti. Ja opekin kehu, että hyvin meni. 
Mehiksessä melkee unohettiin mut tallille, eipä se ois mua haitannu. 

Tänään meinasin nukkua aamulla pommiin kun olin hirveen väsyny mut onnistuin käymään pikasuihkussa niin ei ollu sitten ihan hirvee kiire. 
Koulussa oon tänään vaan lähinnä tehny mun kuvistyötä, ja nyt seuraavalla tunnilla mulla on kemian uusinta koe, ja musta tuntuu että se ei välttämättä mee ihan nappiin. :D 
Sen jälkeen on vaan läksytunti ja kahelta jo loppuukin koulu. 
Meen tänään taas tallille hoitaa ja ratsastaa. Ihanaa ;) 
Mun omaohjaaja tulee tänään töihin, toivottavasti sillä ois mulle kivoja uutisia, ja saatais juteltuu ja sovittuu pari asiaa. 
Ostin yheltä tutulta muuten B2B beiget kokopaikkahousut, se laittaa ne tänään postiin. Aattelin lähinnä semmosiks tallihomma- ja kakkoshousuiks. 
Sitten oottelen kans Horzelta semmosta teddyfleece takkia. 
Tiiättekös muuten mitä...mie aattelin oikeesti lopettaa tupakan polton. Mut pahinta siinä on se, että se pitää lopettaa seinään. Muuten mä en onnistu. Mut siitä luopuminen on vaan jostain syystä niin hemmetin vaikeeta. 
Tänäänki mietin, että ostanko vielä yhen topan vai lopetanko kun nää röökit loppuu. En haluis ostaa mut toisaalta haluisin, että jos tulee älytön tarve saaha tupakkaa niin sit sitä ois tarjolla. 
En oikeesti tiiä, ja musta tulee ihan hirvee kiukkupussi jos ja kun en polta. :D 
Kai mä nyt yritän luovun siitä. 

Tässä yhen ihanan biisin sanat: ;) Byeskii. 
Aattelin muuten nyt tosissani ruveta selvittelee tota nimenmuutos juttua. Aion ottaa mun äitin sukunimen. Mut voi olla että siitä joutuu maksaa 110e :S Hullua. Täysin hullua. 

Unohtaisit mut jos vaan voisit tehdä niin
Mut öisin heräät aina painajaisuniin
Missä mikään ei tunnu miltään kenenkään muun kaa sä et vaan tahtonut kuulla

Älä rakastu minuun
Jos en saa en saa en saa en saa satuttaa sinuu.
Älä rakastu minuun
Jos et sä kestä et sä kestä enempää kipuu

Mulla on kummallinen tapa rakastaa
Vaihda minut vaikka tavaraa vastaan
Tarjoon koko maailman
Mut me jäädään sisään voimakkaimmillani kun et tunne mitään
Kun me alotettiin sua salettiin varotettiin älä lähde renttujen matkaan
Ja sano eiks niin sä et vaan tahtonut kuulla 

Älä rakastu minuun
Jos en saa en saa en saa satuttaa sinuu
Älä rakastu minuun
Jos et sä kestä et sä kestä enempää kipuu

Vein sun huolet hetkeks pois 
Näin toivoit olla aina vois
Muttei tää tunne jää 
Vaan aamun tullen häviää

Ei

Älä rakastu minuun
Jos en saa en saa ensaa satuttaa sinuu
Älä rakastu minuun
Jos et sä kestä et sä kestä enempää kipuu

Älä rakastu minuun
Jos en saa en saa ensaa satuttaa sinuu
Älä rakastu minuun
Jos et sä kestä et sä kestä enempää kipuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3