24.11.2013

Viikonloppukatsaus ja ARVONTA!

Huomenta! Sori kun en eilen kirjottanu vaikka meinasin, mutta en ehtiny ja illalla olin niin väsyny etten jaksanu. :) Viikonloppu on menny tosi kivasti. 
Lauantain tunnilla hyppäsin Nallella, vauva meni kivasti. Aluks oli kaikki vähä hakusessa kun viimeks olin sillä hypänny kesällä. Mutta lopussa suju jo mukavasti. Yhtäkään kieltoo ei tullu, eli selvittiin ihan kunnialla. Ja Nalle oli ihan läpimärkä tunnin jälkeen piti heittää sille fleece selkään. 
Mulla on joittenkin hevosten kanssa se ongelma esteillä, jos ne on vähän semmosii laiskoja niin mä jään tuuppaa niitä jalalla koko ajan. Mutta eihän se loppupeleissä auta yhtään, huonontaa vaan tilannetta ja vie vauhtia. Rupesin sitten keskittyy siihen että vikat askeleet ennen estettä oon ihan hiljaa siellä selässä niin hypytki alko olee parempia. Ei Nallesta ikinä mitään esteheppaa tule, mutta parhaansa se yrittää. 
Hypättiin 70cm pystyjä ja kavalettia koko tunti erilaisilla teillä ja tehtävillä. 



Tallin jälkeen tultiin mehikseen, mä kävin suihkussa ja äiti käytti Ziliä. 
Sitten tehtiin ruokaa ja syötiin. Kateltiin telkkua ja istuttiin koneella. Tai oikeestaan äiti istu. Kahteli talleja Kiuruveeltä ja juteltiin ponin hankinnasta. Suunnilleen näillä sanoilla se sano "pitää nyt ihan realistisesti ja tositarkotuksella ruveta ettii hyvää tallipaikkaa Kiuruveeltä, minne sun ponin voisi laittaa."
Ensi kesä, on varmaan sitä aikaa kun mun unelmasta tulee totta. Mutta, onneks tässä on vielä aikaa ennen sitä. Ehdin kehittää mun ratsastus- ja hevosmiestaitoja ja hankkia tietoa kaikesta tärkeästä. 

Oltiin eilen illalla Jokipojat - HCK, pelissä. 
Se oli kyllä hirveen tasanen peli ja Jokipolla oli kiekko melkee koko ajan. Peli päätty 3-2 HCK'lle. Kyllä harmitti, mutta Jokipojat pelas tosi hyvin. Ja ne HCK:n maalit oli semmosia onnenkantamoisia mitkä ne sai ylivoimalla. Kyllä huusin taas kurkkuni käheeks. 

Tänää aateltii käyä vähä kaupoilla ja käytetään Ziliä mustissa ja mirrissä vaa'alla. ;) Paljohan se rökäle painaa. Viimeks se paino jotain 24kg. 
Täällä sataa taas lunta vaihteeks. 
Mutta niin. Huomenna mulla alkaa työssäoppiminen tallilla. Jiihaaa! Vähäks siistiä. Aattelin tehä jostaki päivästä semmosen postauksen missä näätte mitä oon siellä touhunnu. Miltä kuulostaa? 
Mutta saan sen varmaa tänne vasta seuraavan kerran ku meen kotii eli 5.12, sillon mulla onki muuten pitempi kotiloma ku normaalisti. :P 

Tässä tulee se yllätys. Yllätyksenä on arvonta.  
Arvonta menee näin: Katso kuvat, ja keksi selitys missä olen tavannut nämä henkilöt ja keitä he olivat? Valitsen 5 parasta selitystä ja niistä arvotaan voittaja. Voittaja saa palkinnoksi 25e lahjakortin hööksille! ;) 
Selityksen voi laittaa kommenttiboksiin yhteystietojen kera tai minun sähköpostiin: vee.moilanen@hotmail.com, johon myös mukaan yhteystiedot! Arvontaan on aikaa osallistua 7.12 asti! 
HUOM! Osallistuaksesi arvontaan sinun täytyy olla blogini rekisteröitynyt lukija! 
Kuvat tulevat tässä: 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3