2.5.2012

(c) Elavakuollut

Hmmm...voi että, ootan et 1.6 koittaa :) 
Oon miettiny kyl ihan hikihatussa et mitä laitan sinne serkun juhliin ja päädyin siihen että voisin oikeestaan ostaa jonkun kivan kesämekon (ei liian hienoo) jota voi pitää sit muuallakin kun siellä juhlissa :) Ja sit laitan jonkun boleron vai mikskä sitä sanotaan? Nii ja sitten joko ballerinat tai kiilakanta korkkarit. Ja mekon alle leggarit tietty. 
Nii, meille tulee kyl ihana lomamatka! Harmittaa vaan ku autoon pitää tehä tässä kuussa aika paljon remppaa ne tulee maksamaan jonkun 700e joka on meille köyhille hirrveen paljon rahaa :D Pitää tehä jakopää hihna remontti (500e) ja sit vuosihuolto ja jotai kämästä viel :) 
Miksköhän käytin tota sanaa, Roosa käyttää sitä aina. Joo mut siis, huomenna mulla "tetti" päivä :DD oon hyvä työelämään tutustuja ku en mee mihinkään tettiin kotona aattelin vaan nukkua ja koiraa hoitaa...:P 
MMMMM <3 Mun tämmönen inspaava ja minua kannustava biisi rupes soimaan....
"It's the Climb...." Niihhän tää on, tää on nousu..nousen pohjalta "Just keep pushing on"..oon ilonen et oon pääsemäs sieltä ylös jo hyvää vauhtia. Ja tiiättekö mitä..en oo viillellykkään pitkään aikaan, kait ainakaan viikkoon :) Enkä aiokkaan sortua siihen...en alennnu siihen enää!


Mulla on huomenna...nimpparit, isoveljellä synttärit se täyttää 16 :) Onneevaan sillekki! Mä sain pienenä aina kummeilta nimpparina kortin...enpä saa enää. En saa kyllä synttärinäkään, pyhpah. Nojoo ei voi mitää ku minusta ei tykätä :D 
Ainii muuten, vuokrattiin tänää sieltä Lapista eka mökki ;) Siel me ollaan Pe, La, Su, ja Maanantaina lähetään eli "pitkäviikonloppu"...:) Mut niin...aattelin tehä picasalla jonku kuvakollaasin jostain ja laittaa sit tänne :D Jos siis saan sen aikaseks..en ehkä enää tänä iltana (yönä) mut ehkä huomenna? :) pitää kuitenkin viel tässä duunailla vähä kaiken näköstä. 


Hehe..alotinki sen kollaasin tekemisen ja jos nyt saan sen valmiiks niin voisin vaikka laittaa sen sit tähän kuvaks...se kertoo parista mulle tärkeestä asiasta..mm. elukoista ja luonnosta ja valokuvauksesta :D 
Nyt sain jonkun hieman hätiköidysti tehdyn kasaan :D 


Joo tämmöne tästä nyt sitte tuli :) Meinas mielikuvitus loppua kesken ;D Kivasti tuli noita ruskee/harmaa/vihree sävyjä..:) Muut on vähä orpoja.  Ja eiks oo hieno Copy leimaki tuol :P 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3