9.5.2012

START LIVING >

Mun elämän tyyli on tällä hetkellä tämmönen "Live Like You're Dying" Ja tuosta linkistä pääsette kappaleeseen joka on inspannu mua lähipäivinä :) 
Ja nyt kuulkaas vituttaaa...ensinnäkin, asun täällä perseessä niin nään tosi harvoin mun kavereita. Mul on tylsää haluisin Roosan luokse :> Toisekseen en pääse viikonloppuna Roosalle johtuen mm siitä et..klo 4 pitää Lauantaina olla siel nuorisotalol (en kerro nimee ;D) koska meijä luokal on se disco -.-' Siel menee suunnilleen 21:30-22:00 että kivaa..siinähän tärvääntyy sekin ilta -.- Ja sit La-Su ei varmaankaan Roosalle pääsis. Tosin niille ei tulis kukaan koskaan jos sen Mutsi sais päättää...


Mua siis vituttaa ja väsyttää mut haluisin lähtee Roosan luokse ;D Ja voisin vaikka lähteekkin..pyörällä ja tulla illalla kotii (; Ulkona on lämmin ja hyväkeli..tosin tuulee joka on myös ihan vitun ärsyttäväää...mmmmmmm enää täsän 2vk koulua <3 
Ja tähän kahteen viikkoon mahtuu viel 7 koetta..-.-'  Siinä viel yks vittumainen asia lisää..huomenna on fyssan koe ja perjantaina ilmeisesti joku tt'n koe. Että kiva taas kun kuulin kokeesta ajoissa ;DD


Roosan luokse lähtemisessä ois kyl hyviiki puolia ;) 
- Saan lenkkeiltyä
- Nään Roosaa
- Ei tuu tylsää meille kahelle 


:D Niiiii...!! Sit jos siinä joskus 7maissa lähtisin ajelee takas kotii :) 
tai 8 ;) 


Pitäskö lähtee sinne? ;) Roosa on tällä hetkellä kampaamossa mut jos ajottaisin saapumiseni silleen et se on ehtiny tulla sieltä (: Toki voisin syyä ekana kotona ja sillai. 


Nii ja äitikin taas vaihteeks jaksaa vittuilla mulle ihan urakalla -.-' No siinähän vitttuileee, en jaksa vittuilla takasin <--- huomatkaa aikuismaisuuteni ;) 
Hehehe...nii joo ja velikin jaksaa ärsyttää mutta so? ;D Enää en menetä hermojani niille...lähen mielummin sinne lenkille kyllä :D 


Jooo..meitsi rupee suunnittelee tätä Roosan luo hyökkäystä :D 
Ei sinne oikeesti oo kun 6km, ei oo paha ;) 


Heidoooo!!


Ainiin tiiättekö mikä mua motivoi pääsee masennuksesta? Se kun yhen kirpparilta ostetun kirjan sivuun oli kirjotettu kauniilla käsialalla..."This is your life. Start living." Se jäi mun mieleen ja oli just se lause mikä anto mulle voimaa...tajusin todella et mun elämä valu hukkaan siinä masistellessa :) Mut onneks se on takanapäin!


>START LIVING LIKE U R DYING < 
Go out and do all the crazy shit u never ever done before, yeah!

Just näin!! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3