18.5.2012

U know that i'm a crazy bitch

Jooo, aateltiin tuos koht nauttii parit lonkut ja lähtee sit metsästää putkareissua kera miljoonien patologisten tai vähemmän patologisten valheiden :D Piti just käyä suihkus ja sheivata kädet niin ollaan sit oikeen edustus kunnossa jos jäähään "poliisin haaviin" en kyl sinänsä haluis jäähä samoille kytille ku eilen, ku ne tietää ny ketä me ollaa ja missä asutaan :DD 


Ois oikein hauskaa tälläkertaa vittuilla niille kytillä oikee olantakaa, ja Roosa haluis juosta karkuun.. mut entä jos ne ei lähtis perään :D Vähäkö tylsää...ja aateltiin täyttä roosan laukku kaikil "teräaseil" paperi veitsi (penaalissa) siis ja sellasta kaikkee muksaa ja kattoo sit mitä ne sanoo :D 
Oikeesti mä oon varmaan joku täyssekopää koska haluun jäähä poliiseille kiinni ja tehä niitten työstä vaikeeta...kiusata niitä ja niiin edelleen ja mun sormet kirjottaa tässä itestään mun ajatuksii jotenki siidesti.......
:D Ja nyt soi Black And yellow...Nii muuten ostin tänää kapesta kaks toppii mustan ja valkosen molemmat makso 4.95e ja sit valkosen neuleen se makso 15e ja sit sellasen ihanan liehupaidan makso 9.95e ja sit ihanat höyhenkorvikset 4.95e ja sellasen kukka hiusklipsin 2.95e joka siis kuuluu mun juhla asuun ;) 
Niin sit ostettiin kans jätskit, niin ja mä ostin Zilille sellasen punasen huivin..aika ihQ :DD

Mut niin, mä en tiiä mistä tää pahistelu himo tulee, mut oikeen sormet syyhyää päästä poliisiauton kyytiin taas :DD Oli sen verran ilonen kokemus...hahaha...."im lovin' it" tuli mieleen..vielki muistan miten se meitä "kuulustellu" poliisi oli facepalm kun sanoin että ollaan etitty väärää osotetta koko ajan :D 
Mut joo...nnnniiiiiiiiii :D Aateltiin pukeutua team greeniks :D Eli molemmat laitetaan samanlaiset vihreet paijjat. 
Nyt tääl soi cheek, omg mä rakastan sen ääntä :D 


Hyppää kyytiin, anna mä muutan sun maailman ;) 
"Coming home" alko soimaan kun mietin yhen surullisen jutun :/ Ei ois pitäny ajatella sitä.


Mut joo ei siitä sen enempää ;) 
Roosa varmaa kohta tulee suihkusta, sit meitsi käyttäää koiran täs viel iltakusella ja sitten lähetään kalastelee putkareissua (: 


Nyt se Roosa tuli...joten heidooo...meijän pitää suunnitella viel ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3