22.5.2012

I hate waking up for school

Huomenta! Onpa ärsyttävä olo...heräsin tosiaan tosssa kuuenmaissa ja menin suihkuun, tulin sieltä puolelta ja sit menin sängylle pötköttelee 7. asti,no mutta kuinkas ollakkaan heräsin vasta 7.25 ja sit tuli vähä kiire, niin päätin että meen 9.kouluun ;)

Tässä just syön "aamupalaa" tonnikalaa tällä kertaa...sit ku oon syöny käytän Ziliä nopeesti ja sit tuun takas koneelle >:D Pahis, joo.
Ulkona on kiva keli...
Ja btw...en ois varmaa syöny tänäänkää viel mitää, mut koski niin helvetisti mahaan että vähä pakko syyä jotain D:
Damn..
Mut nii, tuskin mua kukaan koulussa ekalla tunnilla kaipailee..meil on kuvista. Ja oon kuitenki tokan tunnin siel...ja sit meil on 2h kotsaa, ja mennään varmaa johonki picnikille. En kyl tiiä lähenkö mukaan...eivoisvähempääkiinnostaa. Sit meil on enkun tunnilla mantsan koe johon en oo taaskaan lukenu <.< Millon minä muka ehtisin? Ja sit 2h fyssaa. Että kiva.

Nojoo..mut mä meen käyttää Ziliä...

Heippa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3