22.5.2012

Karkuri vapaana

Oikeesti vähäkö mua ärsyttää tuo meijä älvee taas...ja meitsi taas karkuroi, karkasin koulusta tuon meijä enkuntunnin jälkee 8P Muaahahahahha!!
Se koe oli 1 A4 molemmin puolin prkl... ja siinä oli 1 kartta tehtävä toisella sivulla ja toisella et kirjota essee Etelä ja Pohjois Italian eroista -.-''  Really nice.
Mut joo siis meikä kirjotti tossa Kotsan tuntien aikana käsin "blogipäivityksen" mantsan vihkoon :D Niin voisin alkaa kohta kirjottaa sitä tänne :P Aika hauskan näköstä tekstiä tuli!

Nojoo...en kyl viel jaksa kopsata sitä tänne :P Noo mut kopsaan möyhemmin...
Kuuntelen täs Jessie J - Price Tag, ihana biisi vaikka onkin aika vanha.
Ainiin ja joku enemmän tai vähemmän ihana ihminen oli tuonu mun huoneeseen tuulettimen ;D Ei siin mitää...muuten vaan jäädyin viimeyönä ku oli ikkuna raollaan. Nnnooo ehkä sille tulee viel käyttöö.

Mut niin olin sille kuraattorille kyllä ihan supertöykee, mut vitutti kun se on semmonen saakelin hissukka. Menis kotiisa hissuttelee saatana!! Toisaalta, vois käyttää aikasa hyödyks ja alkaa kaivaa itelleen jo hautakuoppaa...semmone vanha kääkkä et eiköhän se kohta kupsaha, varsinki sillo jos en pääse tekevään :D Musta tulee sen vakioasiakas ja teen sen elämästä niin helvetin vaikeeta siinä vaiheessa.
Mut niin se sano että "Olen puoltanut sinun pääsyäsi tekevään niin paljon kuin mahdollista, olen tehnyt kaikkeni sen eteen" hmm.....Joopajoo ;)

Mutnniiih, siel ois ihan hölmöö jos minä pääsisin ja Roosa ei D: ihan kämästä paskaa -.-'' Damn.
Ja join tässä just jonku helvetin kämäsen paskan makusen vitun imelän pillimehun D: Jonka varastin koulusta, tai no ope kyl sano et ota vaan :DDD
Muahahaha...mut ei helvetti miten pahaa, tosta tuli ihan huono-olo.
> If i was you (OMG)
Hyvä biisi ;)

Nyt sitten laitoin quequeen kauheen kasan Britney Spearsin piisejä :D Mä voisin ehk syyä jotai ku mul on nälkä, mut mul on kans huono olo ja jos meenki keittiöön...varsinkaan ettii ruokaa niin tulee semmone olo et mä oksennan kohta D; Ehkä hieman pelottavaa mut antaaa olla...Mä kopsaan sen jutun tänne joskus kun jaksan, nyt voisin mennä nukkumaan. :)

- Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3