1.5.2012

Kuulopuheet eivät ole totuuksia

Tiiätttekö mitä!?! Roosa luulee että mä oisin terve koska olin siel pentunäyttelyssä..joo'o. En ole...ärsyttää tuo koko ihminen tällä hetkellä. Se tekee mulle aika usein selväks että sitä ei kauheemmin mitkään koiratapahtumat kiinnosta ja blaablaablaa ja kuitenkin ne näyttelyt alko klo 12, ihanku se ois ollu valmiina sinne lähössä noin aikasin. Lisäks me oltiin siel vaan vajaa tunti koska en jaksanu olla pidempään koska > koski päähän, pyörrytti ja oli huono olo. <  Käytiin sit kyl torilla syömässä ja sit tultiin kotiin. Ja tiiättekö mitä, Roosa on tehny selväks senki että sitä ei kiinnosta olla munkaa, niin mitä sitä sitten väkisin olemaan? Ja joo mähän olen ihan 10000%  terve täällä. Äsken näytti kuumemittari 37,8 ...ei mulla kuumetta ole, vähän vain lämpööö. Ihan terve oon (sarkasmi).
Niin voin nyt kuitenkin sanoo, että minulle on tullu sekin erittäin selväks että Roosa ei luota muhun.

Mutta niin, ollaan nyt saatu meijän Lappi matkan reitti suunnitelma valmiiks ja löyettiin yöpymispaikat ja suunnittelu on jo mukavan pitkällä. Ihanaa päästä täältä hikisestä kaupungista sinne metän keskelle vajaaks viikoks :) Ja ihana lähtee sinne kolmestaan > MINÄ, ÄITI & ZILI < 
Meinattiin me pyytää Roosaa mukaan mut tarkemmin ajatellen, lähetään mielummin tällä porukalla..ei olla moneen vuoteen oltu missään pitemmällä reissulla tälleen kahestaan (+Zili) aina ollu Roosa mukana.
Mut joo....katotaan tuunko tänää enää kirjottelee, vähä vituttaa tuo Roosa tällähetkellä.

Otin eilen illalla tän kuvan :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3